سومین شماره از ویژه‌نامه‌ دیجی‌کالا منتشر شد

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سومین شماره از ویژه‌نامه‌ دیجی‌کالا منتشر شد. اگر در یکی دو ماه گذشته از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خرید کرده باشید، نسخه‌ای از ویژه‌نامه‌ی دیجی‌کالا هم به‌شکل رایگان برای‌تان ارسال شده است. پیش از این دو شماره از این ویژه‌نامه در اختیار خریداران فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قرار گرفته بود. این ویژه‌نامه‌ها به‌همراه محصولات خریداری شده، برای تمام کاربرانی که از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خرید کرده باشند، ارسال می‌شود.

شماره‌ی سوم ویژه‌نامه‌ دیجی‌کالا هم از فردا، یکشنبه، به‌همراه محصولات خریداری شده، برای کاربران ارسال خواهد شد. در این شماره توجه ویژه‌ای به روز پدر شده است. برای آن‌هایی که قصد دارند با تهیه‌ی هدیه‌ای مناسب قدردان زحمات پدران‌شان باشند، مطالعه‌ی شماره‌ی سوم از ویژه‌نامه‌ی دیجی‌کالا توصیه می‌شود.

در این شماره راهنمای ویژه‌ای هم برای آن دسته از کاربرانی تهیه شده که دوست دارند در منزل‌شان یک کافه‌ی جمع و جور داشته باشند. این راهنمای خرید به شما کمک می‌کند تا با یک چرخ ساده در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا میز عصرانه‌ای شبیه به میز کافه‌ها برای خودتان و مهمانان بچینید.

در بخش پیشنهاد ویژه‌ی شماره‌ی سوم ویژه‌نامه‌ی دیجی‌کالا هم می‌توانید نیم نگاهی به محصولات منتخب فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بیاندازید که از نظر کارشناسان بیش‌ترین ارزش خرید را دارند.

در این شماره به پرچمداران جدید بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تلفن‌های همراه هم توجه ویژه‌ای شده است. در شماره‌ی سوم از ویژه‌نامه‌ دیجی‌کالا می‌توانید نقد و بررسی‌ گوشی گلکسی S7، پرچمدار جدید شرکت سامسونگ را مطالعه کنید. هم‌چنین در این شماره دو پرونده‌ی ویژه، یکی برای رونمایی و معرفی از آیفون SE و دیگری ۴۰ سالگی اپل درنظر گرفته شده است.

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، این ویژه‌نامه از فردا به‌همراه محصولات خریداری شده به‌شکل کاملا رایگان برای کاربران ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar فرخ

    من چند بار طی هفته و ماههای گذشته از شما خرید داشتم .لطفا مجله های فوق را برایم ارسال نمایید.
    ممنون از مطالب خوبی که در سایتتون میگذارید

  2. Avatar بابک جدی

    ببخشید آقای پولادی بیشتر خریدارهای دی جی کالا بعد از اینکه دیجی کالا تو تلویزیون تبلیغ کرد خریدارش شدند.بنده ۶ سال با دیجی کالا همرام از زمانی که فقط کامپیوتر داشت و موبایل . و بیش از ۲۰ بار خرید کردم و به کل دوستانم این سایتو معرفی کردم اما چون ۱ ماه گذشته چیزی نخریدم به من و امسال من این ویژه نامه تعلق نمیگیره .اصلاح کنید لطفا این سیاست رو تغییر بدید

  3. Avatar معین

    من ۲۷ اسفند خرید داشتم ولی چیزی ارسال نشد.
    دو روز قبل خریدی رو ثبت کردم امیدوارم همراه با این سفارش ، ویژه نامه هم باشه

  4. Avatar Makluas

    من روز ۱۲ اسفند از دیجی کالا خرید کردم ولی چیزی با این عنوان دریافت نکردم…

  5. Avatar احسان

    سلام، خسته نباشید . . .
    به نظر منم اگه pdf هاش رو در سایت برای دانلود قرار بدین خیلی خوب میشه .
    ممنون، موفق باشید . . .

  6. Avatar درس وردپرس

    عالی هست
    کاش میتونستید برای همه بفرستید

  7. Avatar علی

    PDFاین ویژه نامه را با توجه به تبلیغاتی بودن آن برای دیجی کالا در سایت بگذارید.

  8. Avatar علی جوادی

    جالبه من تو دو ماه پیش چند خرید داشتم و برام ارسال نشده…کی رو باید ببینم؟

    1. Avatar سید محمد قاسم حسینی

      سلام.برای من هم ارسال نشده:|

    2. Avatar محمد امینی زاده

      سلام.برای من هم ارسال نشده

      1. Avatar میلاد REAL

        من توی عید دو بار خرید کردم هر دوبار هم فرستادن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه