سونی اولین بازی‌های موبایل خودش را به زودی معرفی می‌کند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سونی چند وقت پیش استودیوی بازی‌سازی جدیدی به اسم ForwardWorks تاسیس کرد؛‌ استودیویی که قرار است برای این شرکت بزرگ ژاپنی، بازی موبایل بسازد. به نظر می‌رسد که تا یکی دو هفته‌ی دیگر، سونی از اولین بازی‌های موبایل خود رونمایی خواهد کرد. قرار است در اوایل سال آینده‌ی میلادی، ورود سونی به صنعت بازی‌های موبایل بسیار جدی شود.

استودیوی بازی‌سازی ForwardWorks قرار است بر اساس مجموعه‌های سونی بازی موبایل بسازد.

طبق اطلاعاتی که خبرگزاری وال‌استریت ژورنال منتشر کرده است، سونی می‌خواهد تا بازی‌های جدید موبایل و پروژه‌هایی که برای این پلتفرم برنامه‌ریزی کرده است را در روز هفتم دسامبر معرفی کند. خبر وال‌استریت ژورنال هم‌چنین به این موضوع اشاره کرده است که بازی‌ها اول در ژاپن عرضه خواهند شد و ممکن است تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی، از این کشور خارج نشوند.

Uncharted_Fortune_Hunter

خبرهای قبلی گفته بودند که استودیوی بازی‌سازی ForwardWorks تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۸ میلادی، قرار است شش بازی موبایل بسازد؛ بازی‌هایی که روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه خواهند شد. ممکن است تمام این شش بازی، یا تعدادی از آن‌ها را در رونمایی روز هفتم دسامبر ببینیم.

شرکت نینتندو اولین بازی موبایل خودش را در کنفرانس رونمایی از آیفون ۷ معرفی کرد. بازی Super Mario Run در ماه آینده برای آیفون و آیپد عرضه خواهد شد.

استودیوی بازی‌سازی ForwardWorks قرار است بر اساس مجموعه‌های سونی بازی بسازد.  به نظر شما، سونی کدام مجموعه‌های‌اش را تبدیل به بازی موبایل می‌کند؟

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. PCگیمر

    چی بگم…!!!

  2. Cp.Mahdi Cp.Mahdi

    به نظر من به هیچ وجه نمیشه گفت کدوم بازی پتانسیل بالاتری برای تبدیل به بازی موبایل شدن داره و کاملا به خلاقیت سازنده مربوطه چون معمولا گیم پلی و سبک گیم رو خیلی عوض میکنن مثل فال اوت شلتر که بر خلاف بازی اصلی استراتژی اما خیلی عالی بود.
    احتمال زیاد با بازی های انحصاری معروف و پرطرفدار مثل gow یا tlou شروع میکنن.

  3. ali

    titan fall 2 هم اگه بتونن خوبه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه