سونی بیش از ۴۰ میلیون دستگاه پلی‌استیشن۴ فروخته است

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند ماه پیش بود که سونی خبر از فروش ۳۵ میلیون دستگاه کنسول پلی‌استیشن۴ داده بود. این رقم روز به روز در حال افزایش است. این شرکت به تازگی گفته است که تعداد کنسول‌های پلی‌استیشن۴ فروخته شده، از مرز ۴۰ میلیون دستگاه هم گذشته است.

شنیده‌ایم که سونی می‌خواهد تا قبل از پاییز امسال، مدلی ارتقا یافته از پلی‌استیشن۴ را عرضه کند.

سونی به این مقدار هم راضی نیست. این شرکت گفته که برنامه دارد تا ماه آوریل سال آینده‌ی میلادی، ۲۰ میلیون دیگر هم از کنسول پلی‌استیشن۴ بفروشد.

البته رقم ۴۰ میلیون دستگاه، غیر قابل پیش‌بینی هم نبود. شرکت سونی در گزارش مالی ماه گذشته‌اش، خبر از فروش ۱۷.۷ میلیون دستگاه پلی‌استیشن۴ در سال گذشته داد. این مقدار را به رقم ۱۴.۸ میلیونی سال ۲۰۱۴ و رقم ۷.۵ میلیونی سال ۲۰۱۳ اضافه کنید و نتیجه‌ی نهایی همان ۴۰ میلیون می‌شود.

البته خبری که سونی داده است، فقط تا روز ۳۱ام ماه مارس، یعنی نزدیک به یک ماه پیش را پوشش می‌دهد. به همین دلیل هم سونی، خبر از فروش “بیش” از ۴۰ میلیون دستگاه را داده است.

شنیده‌ایم که سونی می‌خواهد تا قبل از پاییز امسال، مدلی ارتقا یافته از پلی‌استیشن۴ را عرضه کند. این مدل که فعلا به اسم PlayStation NEO شناخته می‌شود، قرار است سخت‌افزاری قوی‌تر از مدل فعلی داشته باشد و بتواند بازی‌ها را با وضوح تصویر ۴K اجرا کند.

نمی‌دانیم انتظار سونی برای فروش ۲۰ میلیون بیشتر از کنسول پلی‌استیشن، مدل جدیدش را هم شامل می‌شود یا نه.

منبع: Engadget

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Yas

    ایشاللله خدا بیشترش کنه

    1. danial

      ایشالله

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه