سونی ساعت‌های هیبریدی زیبایش را جز ژاپن جای دیگری نمی‌فروشد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سونی ساعت‌های هیبریدی

سونی دیگر تمایلی به ساخت و فروش ساعت‌های هوشمند اندرویدی ندارد. اما این هم بازی دیگری به نفع ساعت‌های هیبریدی سونی است. متاسفانه سونی ساعت‌های هیبریدی زیبایش را تنها در بازار ژاپن به فروش خواهد رساند. کشورهای دیگر دنیا به‌خصوص غربی‌ها مجبورند فقط به تماشا بنشینند و احتمالا دنبال سفارش از eBay باشند.

ساعت‌های جدید سونی در مدل‌های مختلفی با صفحه گرد و مربع طراحی شده‌اند. این ساعت‌های هیبریدی زیبا توجه زیادی را به خود معطوف کرده است. آخرین ساعت در تصویر به نظر ساعتی با طراحی خاص زنانه می‌رسد. این ساعت‌های هوشمند امکاناتی مثل NFC، ردیاب حرکت، هشداردهنده نوتیفیکیشن دارند.

بهتر بگوییم این ساعت اطلاعات کافی به ما می‌دهد درعین‌حال زیادی مزاحم شما نمی‌شود و حواستان را پرت نمی‌کند. البته اگر یک گجت هوشمند همکاره و یا یک کامپیوتر روی مچتان می‌خواهید این ساعت گزینه خوبی نیست.

نکته دیگر این‌که نوتیفیکیشن ها فقط مختص ساعت‌های بند استیل است. ساعت‌های بند چرمی این سری سونی به دلایل فنی این امکان را ندارند.

سونی فروش این ساعت را با بند استیل در اواخر همین ماه آغاز می‌کند. اما مدل‌های بند چرمی تا آذرماه به بازار نمی‌آیند. البته ساعت بدون بند را هم همین ماه می‌توان خرید و باسلیقه‌ی خود برایش بندی انتخاب کرد.

قیمت این ساعت بدون بند ۹۳ دلار و با بند استیل ۳۰۳ دلار قیمت می‌گیرد. مدل بند چرمی ۷۵ دلار و حتی از بدون بند هم ارزان‌تر است که خب دلیل آن واضح است. بند چرمی‌ها قابلیت هشدار نوتیفیکیشن ندارند.

به نظر شما این ساعت‌های هیبریدی سونی به کشور ما هم می‌آیند؟ اگر بیایند خریدارش هستید؟

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. علی صالحی

    عالی
    سونی حرف نداره.

  2. احسان

    اگه بیاد و جیبمون هم یاری کنه حتما یکیش رو میخرم .
    من قبلا حداقل ماهی یه کالا رو از دیجی کالا میخریدم، اما الآن صدقه سری بعضیا سالی یکی هم نمیتونم بخرم !!!

  3. محمد قاسمی

    اره میخریم زیباس

  4. مهرشاد

    اره میخریم چرا نخریم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه