سونی فیلم اسلندرمن را می‌سازد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی قصد دارد فیلم سینمایی ترسناکی براساس شخصیت «اسلندرمن» (Slender Man) تولید کند. اسلندرمن در چند وقت گذشته به یکی از شخصیت‌های پر طرفدار اینترنت تبدیل شده و کاربران در زمان‌های مختلف از چهره‌ی اسلندرمن در گفتگوها و شرایط خاص استفاده می‌کنند. براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت The New York Times، استودیوی Screen Gems که یکی از زیر مجموعه‌های Sony Pictures محسوب می‌شود، در حال ساخت فیلمی براساس این شخصیت ترسناک و محبوب دنیای اینترنت است.

شخصیت اسلندرمن در سال ۲۰۰۹ توسط اریک نادسن خلق شد.

در این اطلاعات آمده که فیلم‌نامه‌ی آن هنوز به پایان نرسیده و احتمال دارد که کار فیلم‌برداری تا قبل از پایان سال ۲۰۱۶ شروع شود. از آنجایی که اسلندرمن در این فیلم نقش پر رنگی را ایفا می‌کند، انتظار می‌رود که داستان جذابی برای آن در نظر گرفته شود.

شخصیت اسلندرمن در سال ۲۰۰۹ توسط «اریک نادسن» (Eric Knudsen) در یک فروم اینترنتی خلق شد. این شخصیت صورت ندارد، قد بسیار بلندی دارد و کت و شلوار سیاه رنگی به تن می‌کند. این شخصیت روی کودکان تاثیر بسیار زیادی دارد و می‌تواند صدمات روانی به آن‌ها وارد کند. اسلندرمن به سرعت مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفت و حتی بازی‌های مختلفی هم از روی آن ساخته شده است. البته این شخصیت در سال ۲۰۱۴ سر و صدای زیادی به پا کرد. در آن سال یک دختر ۱۲ ساله با تاثیر از Slender Man با چاقو به یکی از دوستانش صدمه زد.

هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی  این فیلم منتشر نشده و نمی‌دانیم درچه تاریخی اکران می‌شود. به احتمال زیاد در ماه‌های آینده خبرهای بیشتری از فیلم اسلندرمن می‌شنویم.

‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

‌‌‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar جواد خیابانی

    خیلی ممنون خیلی فیلم زیبایی بود

  2. Avatar FEIZ

    از همین الان ترس بر من چیره شد، فیلم و ببینم که سکته رو زدم .

  3. Avatar سیدحسین

    این که عکس هیتمنه کاملا معلومه خوب یه عکس از همین مرد قلمی میزاشتین

    1. Avatar h

      حتی سنجاق کراوات هیتمنم برنداشتن. یه کله گداشتن جای هیتمن . اسلندر من اصا کروات قرمز نداره.

  4. Avatar امیرحسن

    این که هیتمنه l: (شوخی)
    خیلی خوبه ، حتما خیلی وحشتناک میشه ، بازیای موبایلش که لرزه به تن آدم میندازن چه برسه به فیلمش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه