سونی نمی‌گذارد مادهای فال‌آوت۴ به پلی‌استیشن بیایند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که نزدیک به شش ماه است، کسانی که فال‌آوت۴ را روی کنسول ایکس‌باکس وان بازی می‌کنند، به دستکاری‌های یا همان مادهای (Mod) این بازی روی کنسول‌شان دسترسی داشته‌اند، مادهای این بازی به پلی‌استیشن۴ نیامده است. شرکت بتسدا دیروز رسما اعلام کرد که دو بازی فال‌آوت۴ و نسخه‌ی ویژه‌ی اسکایریم، روی پلی‌استیشن۴ از مادها پشتیبانی نخواهند کرد.

BuzzFallout4

طبق خبری که بتسدا منتشر کرده، مشکل از سوی سونی است؛ یعنی بتسدا ماه‌ها در حال مذاکره با سونی بوده تا امکان نصب مادها را روی نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ فال‌آوت۴ ممکن کند، اما با اینکه بتسدا سعی کرده است با تمام خواسته‌های سونی کنار بیاید، اما نهایتا سونی اجازه‌ی نصب مادها را روی نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ فال‌آوت۴ نداده است.

در بیانیه‌ی بتسدا آمده است:

“پس از ماه مذاکره با سونی، متاسفانه باید بگوییم در حالی که ما مدت‌ها آماده‌ی ارایه‌ی پشتیبانی از مادها روی پلی‌استیشن۴ هستیم، سونی به ما گفته است که نمی‌گذارد مادها آن‌طور که باید، روی کنسول‌شان کار کنند: طوری که کاربران بتوانند روی فال‌آوت۴ یا اسکایریم: نسخه‌ی ویژه ماد بسازند و نصب کننذ.

مثل شما، ما هم از تصمیم سونی پس از این همه زمان و تلاشی که برای این موضوع صرف کردیم، ناراحت هستیم؛ مخصوصا که کاربران ما مدت‌ها منتظر پشتیبانی از مادها بوده‌اند. امیدواریم بتوانیم راهی برای استفاده از مادها برای کاربران پلی‌استیشن پیدا کنیم. با این حال، تا زمانی که سونی به ما اجازه‌ی کامل ارایه‌ی مادها را روی پلی‌استیشن۴ ندهد، این محتوا روی فال‌آوت۴ و اسکاریم روی پلی‌استیشن۴ موجود نخواهد بود.”

این طور که به نظر می‌رسد، نصب مادها روی کنسول، ممکن بود در نهایت با مشکلات نرم‌افزاری سنگینی مواجه شود، طوری که تعداد زیادی از کاربران ایکس‌باکس وان از هنگ کردن و خراب شدن بازی فال‌آوت۴ پس از نصب مادها شاکی بودند. ظاهرا سونی نمی‌خواسته تا کنسول‌اش به چنین مشکلاتی مواجه شود و از بتسدا درخواست کرده بود تا مادها را تایید کیفیت کنند، اما امکان انجام این کار، با توجه به اینکه خود کاربران مادها را می‌سازند و آپلود می‌کنند، وجود نداشته.

منبع: Gematsu

 

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه