سگا هم مثل نینتندو یک کنسول مینی و کلاسیک عرضه می‌کند

۲۶ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مگا درایو مینی

به مناسبت سی سالگی عرضه‌ی کنسول بازی «سگا مگا درایو» یا همان «سگا جنسیس»، قرار است شرکت سگا مدلی کلاسیک و کوچک از این کنسول قدیمی را وارد بازار کند. کنسول «مگا درایو مینی» (Mega Drive Mini) از نظر ظاهری و ساختاری شبیه به دو کنسول کلاسیک اخیر نینتندو یعنی NES Classic و SNES Classic طراحی شده است.

بازی‌های داخل کنسول هنوز مشخص نشده است.

سگا کنسول کوچک و جدید خود را در مراسم Sega Fest رونمایی کرد. این کنسول طبق گفته‌ی سگا ابتدا در ژاپن عرضه می‌شود و سپس به دیگر مناطق دنیا خواهد آمد.

برخلاف نینتندو، سگا در حال حاضر کنسول و سخت‌افزار نمی‌سازد، در نتیجه ساخت Mega Drive Mini با همکاری شرکت دیگری به اسم AtGames انجام شده است. شرکت AtGames خودش سال گذشته یک مدل کلاسیک از کنسول جنسیس عرضه کرد، ولی نتوانست مخاطبی برای این کنسول پیدا کند. تصور می‌کنیم پشتیبانی سگا از مدل کلاسیک و جدید مگا درایو نتیجه‌ی بهتری را از تلاش سال گذشته‌ی AtGames رقم بزند.

هنوز اطلاعات بیشتری از کنسول مگا درایو مینی در دست نیست؛ برای مثال نمی‌دانیم شبیه‌سازی کنسول چگونه خواهد بود و چه قابلیت‌هایی خواهد داشت. از طرفی، مهم‌ترین موضوع که بازی‌های داخل کنسول است، مشخص نیست.

فعلا باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از سوی سگا باشیم.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mehdi

    واقعا حیف شد که دیگه سگا کنسول دیگه به بیرون نداد آخرین کنسول سگا دریم کست بود که تو سال ۱۹۹۹ عرضه شد و فروش خوبی داشت اما با اومدن پلی استیشن ۲ از دور خارج شد با کنسول سگا خود من کلی خاطره دارم امیدوارم سگا دوباره یه روز کنسول بده بیرون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه