سیستم‌عامل High Sierra برای کامپیوترهای مک منتشر شد

۴ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت همان طور که در مراسم WWDC 2017 اعلام کرده بود، جدیدترین نسخه سیستم عامل macOS را امروز منتشر کرد. این سیستم عامل جدید که High Sierra نام دارد برای دستگاه‌های مختلف در سرتاسر دنیا منتشر شده است. سیستم عامل جدید شرکت اپل کاملا رایگان عرضه شده و از فروشگاه اپل استور قابل دانلود است. باید به این موضوع اشاره کنیم در سیستم عامل High Sierra تغییرات اساسی در ظاهر به وجود نیامده است و بسیاری از تغییرات آن در زیر ساخت سیستم عامل بوده است.

شرکت اپل به این موضوع اشاره کرده که تمام مک‌بوک‌ها و ای‌مک‌هایی که از سال ۲۰۱۰ به بعد عرضه شده‌اند، می‌توانند به این سیستم عامل جدید به‌روزرسانی شوند. البته چند مدل از آی‌مک‌های سال ۲۰۰۹ را می‌شود به macOS جدید آپدیت کرد.

سیستم عامل High Sierra از فایل‌های سیستمی جدیدی بهره می‌برد که Apple File System نام دارند. همچنین این سیستم عامل از فرمت جدید HEIF که برای تصاویر در نظر گرفته شده پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از استاندارد جدید ویدیوهای ۴K هم از دیگر ویژگی‌های این سیستم عامل به حساب می‌آید.

برخی از کاربران گفته‌اند که تجربه کار با سیری در سیستم عامل جدید بهتر از قبل شده و ابزار جدیدی برای ویرایش عکس در اختیار آن‌ها قرار گرفته است. همچنین مرورگر سافاری هم با تغییرات خوبی همراه بوده است.

منبع: Ubergizmo
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar جاهدی

    من امروز بروز کردم ولی متاسفانه برخی از نرم افزارهام به درستی کار نمی کنند و برخی هم اصلا باز نمی شوند
    برای مثال
    Winbox4Mac باز نمیشه
    CleanMyMac 3 باز نمیشه
    VMware Fusion بعد از چند ثانیه کار کردن سیستم ریست میشه
    Pages چند بار وسط تایپ کردن خود به خود بسته شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه