خودروی مدل S شرکت تسلا به سیستم دفاعی جدیدی مجهز می‌شود

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
model s

در شایعات گفته شده که شرکت تسلا قصد دارد حالت «دفاع دربرابر سلاح‌های بیولوژیکی» (Bioweapon Defense Mode) را که در مدل X خودش قرار داده بود، به مدل S هم اضافه کند.

شرکت تسلا قصد دارد قابلیت‌های جدید به خودروی مدل S اضافه کند.

شرکت تسلا در زمان معرفی خودروی مدل X از سیستم دفاعی این خودرو دربرابر سلاح‌های بیولوژیکی رونمایی کرد. برای این کار یک دکمه‌ی مخصوص در نظر گرفته شده که به گفته‌ی «ایلان ماسک» (Elon Musk) در شرایط خطرناک می‌توان از آن استفاده کرد. ماسک می‌گوید:” در هر زمان که خطر بیولوژیکی رخ داد می‌توان از این دکمه استفاده کرد.”

براساس اطلاعات منتشر شده، فیلتری در اتومبیل مدل X استفاده شده که ۱۰ برابر بزرگ‌تر از فیلترهای قرار گرفته در سایر خودروهای موجود است و می‌تواند از کاربران در شرایط مختلف محافظت کند. ماسک در آن زمان به این موضوع اشاره کرد که تسلا قصد دارد خودش را به پرچم‌دار سیستم‌های دفاعی در شرایط بحرانی و آخرالزمانی تبدیل کند.

در شایعات جدید گفته شده که این سیستم دفاعی قرار است به خودروی مدل S شرکت تسلا هم اضافه شود. به نظر می‌رسد که تسلا قصد دارد ویژگی‌های لوکس بیشتری به مدل S اضافه کند که یکی از آن‌ها سیستم دفاع در برابر سلاح‌های بیولوژیکی است.

شرکت تسلا با اضافه کردن امکانات جدید به خودروهایش نام آن‌ها را تغییر نمی‌دهد و مدلی تحت عنوان (مدل سال) راهی بازار نمی‌کند. این شرکت در طول سال‌های گذشته ویژگی‌های مختلفی را به اتومبیل‌های خودش اضافه کرده که از بین آن‌ها می‌توان به سیستم راننده‌ی خودکار اشاره کرد.

شرکت تسلا درباره‌ی شایعات منتشر شده از خودش واکنش نشان نداده و باید منتظر بیانیه‌ی رسمی این شرکت درباره‌ی قابلیت‌های جدیدی که می‌خواهد به خودروهایش اضافه کند، باشیم.

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه