سیگیت حافظه‌ی SSD مخصوص ایکس‌باکس وان معرفی کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از ویژگی‌های خوب کنسول ایکس‌باکس وان این است که می‌توانید به آن هادر اکسترنال متصل کنید و بازی‌های مختلف روی آن نصب کنید. در واقع هارد اکسترنال می‌تواند نقش حافظه‌ی اصلی دستگاه را هم ایفا کند. شرکت سیگیت از جمله شرکت‌هایی است که هاردهای مخصوصی برای ایکس‌باکس وان تولید می‌کند. این شرکت قبلا یک هارد معمولی برای این کنسول معرفی کرده بود. به نظر می‌رسد که هاردهای این شرکت مورد استقبال گیمرها قرار گرفته‌اند و به همین دلیل سیگیت تصمیم گرفته که یک حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت برای ایکس‌باکس وان معرفی کند.

seagate-game-drive-xbox-ssd-640x360

داشتن یک حافظه‌ی SSD باعث می‌شود که سرعت اجرای بازی‌ها و سرعت نصب آن‌ها بیشتر شود. موضوعی که برای بسیاری از گیمرها مهم است. حالا حافظه‌ی  SSD شرکت سیگیت می‌تواند به نیاز گیمرها پاسخ دهد و لذت بازی کردن را برای آن‌ها افزایش دهد. به طور مثال می‌توانید بازی‌هایی مثل Gears of War 4‌ و Forza Horizon 3 را بهتر تجربه کنید.

فضای حافظه‌ی SSD شرکت سیگیت برای نصب تقریبا ۱۴ بازی به همراه مضامین دانلودی مناسب خواهد بود. اگر با کمبود میزان حافظه‌ی داخلی مواجه هستید، می‌توانید این محصول شرکت سیگیت را خریداری کنید. براساس اطلاعات منتشر شده این محصول با قیمت ۱۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

منبع: venturebeat

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه