شازم در iOS به شکل آفلاین هم کار می‌کند

۲۹ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل هفته گذشته اعلام کرد که قرار است شازم (Shazam) را به قیمت ۴۰۰ میلیون دلار خریداری کند؛ اقدامی که آینده این اپ تشخیص موسیقی را تا حدی مبهم می‌کند. مشخص نیست که شازم با همان کارکرد سابق خود باقی می‌ماند یا در قالب یکی از خدمات کلی شرکت اپل ادغام خواهد شد؟

به هر حال به نظر می‌آید شازم فعلا به ارایه بروزرسانی برای اپ‌ موبایل ادامه می‌دهد؛ بروزرسانی‌هایی که قابلیت‌های جدید و بهبودهایی را عرضه می‌کند. حال در خبری جدید شازم اعلام کرده است که برای اپ iOS یک بروزرسانی جدید ارائه می‌کند که ظاهرا قرار است یک قابلیت ویژه داشته باشد؛ قابلیت مود آفلاین.

اصولا اگر قصد داشته باشید از شازم استفاده کنید و بخواهید این اپ آهنگی را تشخیص دهد باید گوشی را به اینترنت وصل کنید. حال با افزوده شدن این قابلیت به iOS می‌توانید روی یک دکمه بزرگ آبی کلیک کنید و اپ شازم هم با ذخیره کردن اطلاعات، به محض وصل شدن به اینترنت، نام آهنگ را در اختیارتان می‌گذارد.

در نظر داشته باشید که اگر از اپ شازم در چند موبایل مختلف استفاده می‌کنید می‌توانید اکانت شازم خود را بین این موبایل‌ها هماهنگ کنید. توجه کنید که برای استفاده از قابلیت‌های جدید شازم در iOS باید بروزرسانی این اپ را از اپ ‌استور دانلود کنید.

منبع: Phone Arena

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    راهنمای خرید آیفون
    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    یک دیدگاه
    1. Avatar رضا

      افزودن این نکته خالی از لطف نیست که کپی فیچر منحصر به فرد پیکسل هست.

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه