شایعات تازه از کارت گرافیکی جدید Nvidia منتشر شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت Nvidia در حال ساخت کارت‌های گرافیکی جدید است تا کاربران بیشتری بتوانند محصولات تازه‌ی این شرکت که با معماری «پاسکال» (Pascal) ساخته شده‌اند را خریداری کنند. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که جدیدترین محصول این شرکت GTX 1050 نام دارد و دقیقا از همان معماری بهره می‌برد که روی کارت‌های TITAN X Pascal استفاده شده بودند. لازم به ذکر است که TITAN X Pascal با قمیت ۱۲۰۰ دلار فروخته می‌شد و کارت GTX 1050 به احتمال زیاد قیمت بسیار پایین‌تری دارد تا فرادی بیشتری بتوانند آن را بخرند. در اطلاعات لو رفته گفته شده که این کارت گرافیکی بین ۳ تا ۷ آبان ماه معرفی خواهد شد.

کارت گرافیکی GTX 1050 اوایل آبان ماه معرفی می‌شود.

شرکت Nvidia در اوایل اردیبهشت ماه بود که کارت‌های گرافیکی جدید خودش را با معماری Pascal معرفی کرد. دو کارت GTX 1080 و GTX 1070 اولین محصولات این شرکت بودند و بعدا کارت گرافیکی GTX 1060 هم معرفی شد. شرکت Nvidia قیمت مناسبی برای محصولات خودش در نظر گرفته بود و به نظر می‌رسد که GTX 1050 هم از تمام مدل‌های قبلی ارزان‌تر باشد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سرعت هسته‌های این کارت گرافیکی به ۱۳۱۸ مگاهرتز می‌رسد و در حالت اورکلاک هم می‌توان سرعت آن را به ۱۳۸۰ ارتقا داد. به احتمال زیاد این محصول به ۴ گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 مجهز شده است.

منبع: wccftech

‌‌‌‌‌

Drone_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه