پس‌لرز‌ه‌های مسدود شدن تلگرام: استعفای وزیر ارتباطات [تکذیب شد]

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
استعفای وزیر ارتباطات
خبر استعفای وزیر ارتباطات که در پی دیدار آذری حهرمی با رییس جمهور به سرعت در خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، تکذیب شد.

بعد از تصمیم دادستانی تهران مبنی بر مسدود کردن تلگرام و از دسترس خارج شدن تلگرام، آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دفتر ریاست جمهوری رفته و جلسه‌ای با رییس‌جمهور تشکیل داده است. خبر استعفای وزیر ارتباطات به سرعت در خبرگزاری‌ها منتشر شد که برخی منابع آن را تایید و برخی دیگر آن را تکذیب کردند. بنظر می‌رسد جلسه وزیر ارتباطات با رییس‌جمهور پیرامون ماجرای تلگرام است و او استعفایش را هم اعلام کرده اما هنوز مشخص نیست که استعفای او پذیرفته شود یا نه. پیش از این خبر رسیده بود که وزیر ارتباطات در تلویزیون هم ممنوع‌التصویر شده است. واکنش آذری جهرمی به خبر مسدود شدن تلگرام چند رشته توییت بود که از فحوای آن بنظر می‌رسید چندان با این کار موافق نیست.

به روزرسانی: وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با ایسنا درباره شایعه استعفایش گفت: «نباید اعلام نظرات کارشناسی را استعفا تفسیر کنیم. در مورد فیلترینگ ما بارها اعلام کرده‌ایم که فیلترینگ تنها راه حل نیست و در مورد چالشهای آن نیز نظرات را مستدل و مستند به مراجع مربوطه اعلام کرده‌ایم. شواهد حاکی از بروز مشکلاتی در فیلتر تلگرام  در روسیه نیز هست و ممکن است اینگونه مشکلات در ایران هم رخ دهد. در هر حال به نظر می‌رسد فراتر از بحث امروز باید سیاستگذاری و قانونگذاری کشور در مورد رسانه‌های نوین را سریعتر به نتیجه رساند تا دیگر شاهد اینگونه چالش‌ها نباشیم.»

این خبر به محض رسیدن اطلاعات جدیدتر به روز خواهد شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مجتبی

    سلام
    کاش مسئولین علاوه بر اظهار نظر های کلی ، به صورت صریح و شفاف نظرشون رو در مورد فیلترینگ تلگرام اعلام می کردن؛
    خصوصاً مسئولینی که از تلگرام دفاع می کنن چه نقطه مثبتی می بینن که از نقاط منفی وزن بیشتری داره؟

    نقاط منفی مثل نقض حاکمیت ملی و خروج حجم بالای اطلاعات با ارزش غیر قابل وصف و … بعلاوه نظرات و تمایلات شخص آقای دوروف از جمله علاقه به فیلم ۳۰۰ … ضد ایرانی ترین فیلم تاریخ! … در عین حالی که اکثر اعضای محصول ایشان ایرانی هستند؛

  2. Avatar نیما

    یعنی خداییش عمرا اگه استعفا بده . تازه داره با طرح رجیستری که تو دوره خودش

    عملی شد حال میکنه .

  3. Avatar هومن

    سلام بحث فیلتر اصلا مهم نیست این کانال نشد یه کانال جدید دیگه میاد ملت به اون کانال مراجعه میکنن ،‌وزیر درست میگه هیچ وقت نمیشه جلوی فضای مجازی رو گرفت ، این تجربه را همه دارن ، قدرت اینترنت و فضای مجازی بسیار گسترده هست ، این مردم و خانواده ها هستند که میتوانند از آنها بهره درست را ببرند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه