شایعه: اپل قصد خرید GoPro را دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شرکت Go Pro

با توجه به شایعاتی که به تازگی منتشر شده، اپل قصد دارد شرکت «گوپرو» (GoPro) سازنده‌ی دوربین‌های GoPro Hero را خریداری کند.

با توجه به پایین آمدن ارزش سهام شرکت گوپرو احتمال دارد که اپل یکی از خریداران این شرکت باشد.

ارزش سهام شرکت GoPro در چند ماه گذشته کاهش پیدا کرده و معرفی پهپاد «کارما» (Karma) از سوی این شرکت هم باعث نشده که سهام ‌آن‌ها افزایش چشم‌گیری پیدا کند. همین موضوع باعث شده که شایعات درباره‌ی فروش سهام این شرکت افزایش پیدا کند و به نظر می‌رسد که شرکت اپل یکی از خریداران سهام گوپرو است.

البته هنوز شرکت‌های Apple و گوپرو درباره‌ی شایعات منتشر شده واکنشی از خودشان نشان نداده‌اند.

اصل این شایعات از سازمان تحقیقاتی MarketWatch منتشر شده که احتمال داده شرکت اپل در سال ۲۰۱۶ قصد دارد شرکت GoPro را خریداری ‌کند و این اقدام از سوی اپل یک حرکت منطقی به شمار می‌رود.

GoPro - Be a HERO

اپل قصد خرید GoPro را دارد

سهام شرکت GoPro با معرفی پهپاد «کارما» ۱۶ درصد افزایش پیدا کرده است؛ اما باید به این موضوع اشاره کنیم سال گذشته ارزش سهام این شرکت ۸۰ درصد کاهش پیدا کرد و با رشد ۱۶ درصدی که به تازگی شاهد آن بوده، ارزش هر سهم به ۲۴ دلار رسیده است. در اکتبر سال گذشته ارزش هر سهم این شرکت ۹۳٫۸۵ دلار بوده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع:‌ Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar جعفر

    از نوشتارتون بسیار سپاسگزارم ولی خواهش میکنم در بکار بردن واژگان انگلیسی بیشتر دقت کنید برای نمونه بجای واژه ی درون (drone) بگید پهپاد تا خواننده ها گمراه نشوند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه