شایعه: دو قسمت اول Shenmue روی PS4 و Xbox One عرضه می‌شوند

۲۱ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که باید منتظر خبرهای بزرگی از سوی شرکت بازی‌سازی سگا باشیم. همین امروز بود که طبق شایعه‌ای از عرضه‌ی بسته‌ی «بایونتا» و «ونکوییش» روی کنسول‌های پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان شنیدیم و به نظر می‌رسد که سگا می‌خواهد یک بسته‌ی دیگر را هم به این کنسول‌ها بیاورد. ظاهرا قرار است دو قسمت اول بازی Shenmue روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

قسمت اول بازی Shenmue تا به حال روی هیچ کنسولی غیر از دریم‌کست عرضه نشده است.

مثل همان بسته‌ی بایونتا و ونکوییش، یک فروشگاه در چک بسته‌ی Shenmue 1 & 2 را در لیست محصولات خود قرار داده است. با این حال، چند فروشگاه آنلاین بازی دیگر هم این بسته را به محصولات خود اضافه کرده‌اند؛ فروشگاه‌هایی مثل Heureka یا GetGame یا MadGamer. تمام این فروشگاه‌ها بسته‌ی Shenmue را به صورت جداگانه برای دو کنسول پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان قرار داده‌اند.

کلیدزنی و اصطلاح QTE یا همان Quick Time Events را بازی شنمو برای اولین بار معرفی کرد.

قسمت اول بازی Shenmue تا به حال روی هیچ کنسولی غیر از دریم‌کست عرضه نشده است. قسمت دوم بازی Shenmue هم به غیر از دریم‌کست، روی کنسول ایکس‌باکس عرضه شده بود. نسخه‌ی ایکس‌باکس Shenmue II یک فیلم دو ساعته داشت که قصه‌ی بازی اول را توضیح می‌داد.

با توجه به اینکه مراحل ساخت Shenmue III شروع شده است، عرضه‌ی دو قسمت اول آن برای کنسول‌های نسل فعلی بسیار منطقی خواهد بود؛ مخصوصا که به غیر از داشتن یک دریم‌کست، راه دیگری برای بازی کردن این بازی‌ها وجود ندارد.

اگر خبرهای اخیر صحت داشته باشند، سگا بدون شک به زودی رسما از بسته‌های بایونتا و ونکوییش و شنمو رونمایی خواهد کرد.

منبع: DualShockers

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه