شایعه: سامسونگ تولید نوت ۷ را متوقف می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌ای که گذشت فاجعه‌بارترین روزها را برای گلکسی نوت ۷ رقم زد. در این هفته دست‌کم چهار دستگاه آن هم از میان دستگاه‌های جدید منفجر شده بود. به گزارش خبرگزاری Yonhap در کره‌ی جنوبی، سامسونگ می‌خواهد موقتا تولید دستگاه‌های جدید گلکسی نوت ۷ را متوقف کند. نام منبع این خبر نقل نشده اما ظاهرا فردی است که در شرکتی وابسته به سامسونگ کار می‌کند.

آیا توقف موقت در تولید، منجر به پایان گلکسی نوت ۷ و سپردن آن به دست فراموشی خواهد بود؟

همین امروز دو تا از اپراتورهای بزرگ آمریکا اعلام کردند که روند تعویض دستگاه‌های قبلی گلکسی نوت ۷ با دستگاه‌های جدید را متوقف کرده‌اند. این گوشی‌ها فروخته هم نخواهند شد. به جز این‌ها مقامات دولتی کره‌ی جنوبی هشدار خود را مبنی بر ممنوعیت استفاده یا شارژ گلکسی نوت ۷ در هواپیماها تکرار کرده‌اند.

درصورتی که این خبر صحت داشته باشد، آیا این توقف موقت تولید در نهایت منجر به پایان گلکسی نوت ۷ و سپردن آن به دست فراموشی خواهد بود؟ این همان دستگاهی است که در هنگام رونمایی توجه زیادی را به خود جلب کرده بود و پیش از آن که عرضه شود هم همه‌جا سخن از پرچم‌دار بی‌بدیل سامسونگ بود. اما حالا بعد از مشکلاتی که به وجود آمد و به‌خصوص یک فراخوان جمع‌آوری ناکام که پیش‌بینی می‌شود کم‌کم کار را به فراخوان دوم هم بکشاند، به نظر می‌رسد که کار گلکسی نوت ۷ تمام شده و حتی با فرض برطرف شدن همه‌ی مشکلات در فرخوان سوم، دیگر کسی حاضر نیست این ریسک را بپذیرد که به‌خاطر یک گوشی جانش را به خطر بیندازد.

منبع: CNBC

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. 3555

    اولا من طرفدار ایفونم ولی سامسونگ شرکت کوچیکی نیست که بخواد با همچین اتفاقی از بین بره
    بعداهمه میدونن خیلی از قسمت های سامسونگ کپی شده از ایفون بودهاصلا ضایعه هست قسمت درگاه شارژ
    بعد از اینا گذشته شرکت ایفون قیمت گوشی هاش بالا هست ویه برند خاص که ریسک پذیری کمی داره
    و این شرکت به دلیل قیمت بالای گوشی ها و گجت های خودش با فروش کم ولی سود بالا میرسه

  2. دانیال

    یه خورده زیادی گنده کردین که کار سامسونگ دیگه تموم شده و … ????سامسونگ قوی تر از این حرف هاس انشاالله c9 یا s8 جبران میکنن

  3. mahdispd

    واییی نهه این خیلی غم انگیزه که نوت ۷ ب فراموشی سپرده بشه واس من ک طرف داره محصولاتشم میخام حتی برای یک بار نوت هفترو از نزدیک ببینم????

  4. علی

    چه شانسی آورد اپل که با تولید آیفون۷ تو ذوق خیلی از طرفداراش زده بود

  5. احمد

    خخخخخ اول باید همین کارو میکردن ولی خودمونیم این سری تا کمر هم خم بشن به درد نمی خوره باید استفا بده بره

  6. محسن

    من طرفدار یا بهتر بگم گوشی های سامسونگ رو دوست داشتم و استفاده میکردم.اما با این اتفاقات دیگه حاضر به خرید هیچ کدوم از مدل های سامسونگ نیستم، یا صبر میکنم پیکسل بیاد.یا اچ تی سی ۱۰ رو میگیرم …

  7. Donya

    ببخشید خانم سلیمانی یه سوال داشتم این که با این اتفاقاتی که واسه سامسونگ افتاد گوشی های سری جدید مثل قبل طرفدار دارن یا ن این که سامسونگ مثل قبل یکه‌تاز بازار میمونه؟

  8. Next is Now

    متاسفانه انفجار تعداد معدودی از این گوشی بین چندین میلیون دستگاه دستاویزی برای دشمنان سامسونگ شد تا نوت ۷ رو بدنام کنند و اسمارتفونی که در روزهای آغازین عرضه تمام رکوردهای فروش رو جابجا کرده بود و تنها در عرض چند روز ۲.۵ میلیون پیش فروش داشت رو پایین بکشند که تا حد زیادی هم موفق شدند البته درنهایت به نظر من بازهم پیروز این میدان سامسونگ بود چون با عذرخواهی رسمی و فرخوان جمع آوری و جایگزی و بازگشت پول به سایر شرکت ها درس مشتری مداری داد

  9. احسان

    جالبه
    اگه الان این خبر درباره اپل بود شونصدتا کامنت در مورد بی لیاقتی اپل و کپی برداری و تقلب و ….. نوشته شده بود!
    پس بیاید واقعا بدون تعصب به مسائل نگاه کنیم ونظراتمونو بنویسیم
    ممنون از همه دوستان

  10. فرزاد

    کار سامسونگ تموم شد، رفت پیش نوکیا

  11. سام

    شایعه نیست تمامی خبرگزاری ها اعلام کردند

    متاسفانه یا بگم خوشبختانه سامسونگ کلا رو به انحلال داره پیش میره و بزودی خبری ازش در رقابت و عمل شنیده نمیشه
    اخیرا هم که به اپل در دادگاه برای بار چندم….مثل همیشه برای کپی برداری باخت
    این شرکت فقط به ذهنیت موندن و بودن رسیده و چیزی برای تنوع نداشت حتی حذف جک ۳.۵ هم به کپی روی اورده بودن اینکه حساب بیاره چه نتیجه ای رو می طلبه؟!!!
    قول میدم سر همین هم اپل دادگاهیش میکنه حالا نگو کی گفتی!

    محصولاتش در دنیا رو به افول و برندهای امریکایی در صنعت تلویزیون و..مدیا و لوازم خانگی عرصه را بهش تنگ کردند. به عنوان مثال کافیست لیست پرفروشترین یا برترین مدلهای تلویزیون ۲۰۱۶ را در سایتها معتبر بیابید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه