شایعه: پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ با نمایشگر ۴K تاشو می‌آید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین اخباری که از برنامه‌ی سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند تاشو به گوش رسیده بود، حکایت از این داشت که این گوشی‌ها در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهند شد. حالا بر اساس خبرهای جدید می‌توان با قطعیت بیشتری گفت این مدل، یکی از پنج پرچم‌داری خواهد بود که سامسونگ می‌خواهد در کنار چهار گوشی Galaxy S8، Galaxy S8 Edge، Galaxy Note 7 و Galaxy Note 7 Edge در سال ۲۰۱۷ ارایه کند.

ایده‌ی ارایه‌ی یک گوشی با نمایشگر تاشو از مدت‌ها پیش مطرح شده اما ظاهرا سامسونگ در سال ۲۰۱۷ به آن جامه‌ی عمل می‌پوشاند.

نام این مدل طبق شایعات Galaxy X بوده و به نمایشگر ۴K با پیکریندی PenTile مجهز خواهد بود. به‌خاطر جدید و تا حدی عجیب بودن قابلیت تاشدن یک گوشی هوشمند، به نظر می‌رسد این گوشی با اقتباسی از نام مسابقه‌های استعدادیابی X-factor نام‌گذاری شده است.

ایده‌ی ارایه‌ی یک گوشی با نمایشگر تاشو از مدت‌ها پیش مطرح شده است. حتی شرکت‌هایی مثل سامسونگ و ال‌جی در نمونه‌های اولیه‌ی خود گاهی چنین نمایشگرهایی را عرضه کرده‌اند تا نشان دهند در حال کار کردن روی این تکنولوژی هستند.

به‌هرحال به‌غیر از پتنت‌ها و بعضی کارهای نمایشی تا به‌حال هیچ دستگاهی با چنین امکانی در واقعیت عرضه نشده است. شایعاتی که پیش از این درباره‌ی گوشی‌های هوشمند تاشو شنیده بودیم گویای این بودند که این گوشی “سال آینده” وارد بازار می‌شود. اما این‌طور که پیش می‌رود، ظاهرا این “سال آینده”ی موعود، سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    تجربه آینده در زمان حال Next is Now

  2. Avatar علی جوادی

    سامسونگ همیشه پیشرو و مقدم در عرصه ی تکنولوژی بوده و هست…سامسونگ یعنی تجربه ی استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه