تلاش مستقل برای پورت Pokémon GO با هدف استفاده روی گوشی‌های ویندوز فونی

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه بازی موبایلی Pokémon GO حسابی معروف و محبوب شده است و هر کسی که فکرش را بکنید، در دنیا مشغول انجام این بازی است، استودیوی بازی‌سازی Niantic این بازی را برای پلتفرم ویندوز موبایل عرضه نکرده است. با این حال، شخصی خودش به صورت خود‌جدش اقدام به تبدیل بازی Pokémon GO برای ویندوز موبایل کرده است.

همه‌‌ی آنچه باید از Pokémon GO بدانید.

در حال حاضر، درخواست برای عرضه‌ی نسخه‌ی ویندوز موبایل Pokémon GO روی وب‌سایت Change.org بیش از ۹۰ هزار امضا جمع کرده است؛ اما خبریی از نسخه‌ی ویندوزی این بازی نیست. یک برنامه‌نویس و سازند‌ه‌ی اپ گفته است که خودش مشغول ساخت نسخه‌ی ویندوزی این بازی است و حتی عکسی از بازی‌اش منتشر کرده است. این بازی در ظاهر شبیه به Pokémon GO اصلی نیست و حتی قابلیت‌های واقعیت افزوده آن را هم ندارد.

pg-q

با این حال، این اپ هنوز رسما عرضه نشده است و حتی انتظار هم نداریم این اپ بتواند تاییدیه‌ی عرضه روی ویندوز موبایل را بگیرد. نکته‌ی جالب این جاست که این نسخه‌ی تبدیل شده از Pokémon GO از همان سرورهای استودیوی بازی‌سازی Niantic استفاده می‌کند؛ یعنی قضایای حقوقی به کنار، این استودیو می‌تواند دسترسی سرورش را به اپ ساخته شده ببندد.

تمام این اپ‌ها و امضاهای جمع شده یا حتی تعریف‌هایی که مایکروسافت به تازگی از Pokémon GO در توییترش کرد، تقاضای بالای افراد را برای عرضه‌ی این بازی روی ویندوز فون نشان می‌دهد. با این حال، حتی انتظار نداریم نسخه‌ی ویندوزی این بازی به این زودی‌ها عرضه شود.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. حسن

    اگر مایکروسافت بای بای کنه شما هم باید با IOS و اندروید جونتون بای بای کنین چون با #VC نوشته شدن که محصول همون مایکی هستش.

    در ضمن مایکروسافت مثل بلیزارد میمونه، هیچ وقت از دل هواداراش بیرون نمیره. حتی اگه POKEmon نداشته باشه

    1. کامران

      لطفا از رو هوا حرف نزنید…. مدرک بیار که اندروید(یعنی لینوکس و جاوا) با #C نوشته شده… کلا مایکی زیاد جعل میکنه…
      قابل توجه دوستان : زمان پیدایش و ارایه Java: سال ۱۹۹۵ و زمان پیدایش و معرفی #C : سال ۲۰۰۰ . حالا کدوم بر اساس کدوم هست؟ لینوکس هم سال ۱۹۹۱معرفی شد. تکمیل کنم که اندروید جز سیستم عاملش که لینوکسه و با++C و محیط GNU Compiler Collection یا همان gcc نوشته شده بقیه اجزاش با Java نوشته شده است. در ضمن باید پذیرفت که مایکی در سراشیبی سقوطه و راه گریزی نداره و آینده متعلق به اندروید و لینوکس و جاواست …

      1. M. Hosein Najafi

        داداش اولای حرفت کاملا درسته ولی آخرش چرا پرتو پلا گفتی ؟ مایکروسافت ویندوز حدود روی ۹۰٪ سیستمای دنیا نصبه ، آفیسو تقریبا همه دنیا استفاده می کنن و بقیه سرویسا .. تنها بخش موبایله که درصد کمی داره که اون هم آیندش واقعا معلوم نیست و به اعمال مایکی تو چند ماه بعدی بستگی داره ..

  2. آرمان

    مایکروسافت و ویندوز و ویندوز فون همگی در حال احتضار هستند … کم کم باید با مایکی، بای بای کرد…

  3. پویا

    یکی از دوستام چندشب پیش تو ماشین منو روانی کرد بخاتر این بازی. همش میگفت وایسا پیدا کردم. وقتی هم میرفت ۱۰ دقیقه طول میکشید. تبلیغ نکنید این بازی رو D:

  4. Alireza

    “با این حال، حتی انتظار نداریم نسخه‌ی ویندوزی این بازی به این زودی‌ها عرضه شود.”
    یکباره بگید ویندوز فون آشغاله . آخه این حرف یعنی چی نویسنده ی عزیز ؟ ما که سازنده بازی نیستیم که پیش بینی کنیم منتشر میشه یا نمیشه ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه