شرکت ال‌جی سه گوشی Q6، Q6+ و Q6 آلفا را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از شایعات مختلف شرکت ال‌جی سرانجام سری گوشی‌های Q را معرفی کرد. گوشی‌هایی که در ابتدا فکر می‌کردیم قرار است با نام LG G6 مینی راهی بازار شوند.

این گوشی‌های جدید شرکت ال‌جی جزو محصولات میان‌رده قرار می‌گیرند و اما در برخی جزییات با هم تفاوت دارند. گوشی Q6 یک مدل متوسط به حساب می‌آید که گوشی Q6+ کمی از آن قوی‌تر و گوشی Q6  آلفا کمی از آن ضعیف‌تر است. هر سه مدل از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه می‌شوند و تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۵ و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند. لازم به ذکر است که صفحه نمایش این گوشی‌های همان صفحه نمایش Full Vision گوشی G6 است.

گوشی ال‌جی Q6 آلفا به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. گوشی ال‌جی Q6 هم ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدل پلاس هم با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این سه گوشی دوربین دوتایی ندارند، اما از یک دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده که زاویه دید آن ۱۰۰ درجه است. بدنه فلزی هم روی سری Q دیده می‌شود. این سه تلفن همراه هوشمند از مدتی دیگر در اکثر کشورها راهی بازار خواهند شد.

منبع: androidcentral
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar علی فیروزی

    ساخت کجاست؟

  2. Avatar حامد

    عالیه

  3. Avatar پرنیان

    ال جی کیو پلاس کی به بازار ایران میاد؟

  4. Avatar bolfazl

    گوشیای خوبین اما سخت افزار ضعیفی دارن اگه مثلا مدل q6+ رو با پردازنده sd630 و حسگر اثر انگشت همراه میکرد استقبال خیلی بهتری ازش میشد.
    از سیاست ال در میان رده ها خوشم نمیاد.

  5. Avatar محمد رضا

    ای بابا چرا باز اسپیکر پشت گوشیه؟چرا ال جی جای اسپیکراشو توی گوشی های میان رده عوض نمیکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه