تایید شد: بتمن بعدی با بازی بن افلک

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از وقتی «بن افلک» در فیلم سینمایی «بتمن در برابر سوپرمن» (Batman V Superman) در نقش بتمن ایفای نقش کرد، شایعاتی هم به‌راه افتاد که از حضور او در یک فیلم فرعی در همین نقش خبر می‌دادند. احتمالا با ما موافقید که دیدن بن افلک ۴۴ ساله در نقش بتمنی که چندسالی مسن‌تر از بتمن قبلی یعنی «کریستین بیل» است، می‌تواند جالب باشد.

خبر خوب این‌که شایعات درست از آب درآمده و شرکت فیلم‌سازی «برادران وارنر»، تایید کرده این فیلم فرعی ساخته خواهد شد. این خبر توسط مدیران برادران وارنر در مراسم «سینماکان» (CinemaCon) که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گردهمایی صاحبان سینما در سراسر دنیاست، اعلام شد. «کوین سوجیهارا» (Kevin Tsujihara)، مدیرعامل این شرکت سینمایی در تایید این خبر گفت: “در ساخت فیلم فرعی بتمن با بن افلک کار خواهیم کرد.”

در ادامه سوجیهارا اعلام کرد حداقل ۱۰ فیلم از مجموعه‌ی «دی‌سی کمیک» (DC Comics) تا پنج سال آینده ساخته خواهد شد. احتمالا این تعداد شامل فیلم Justice League، «آکوامن» (Aquaman) و «فلش» (Flash) هم می‌شود.

ben-affleck-batman

با وجود این‌که چند هفته‌ای از اکران فیلم سینمایی بتمن دربرابر سوپرمن می‌گذرد، هنوز هم نقدهای متفاوتی درخصوص‌اش منتشر می‌شود. بعضی‌ از منتقدان فیلم را تحسین کرده و از آن لذت برده‌اند؛ بعضی دیگر هم آن را به باد انتقاد گرفته‌اند. به روایت وب‌سایت Rotten Tomatoes منتقدان سینمایی برای آن میانگین امتیاز ۲۸ از ۱۰۰ را درنظر گرفته‌اند. البته هر یک از این دو دلایل خاص خودشان را هم دارند. مثلا اگر یادتان باشد از همان ابتدا که خبر جایگزینی کریستین بیل با بن افلک اعلام شد، خیلی از طرفداران شخصیت بتمن، افلک را مناسب این نقش نمی‌دیدند. با این حال او به خوبی از عهده‌ی این نقش برآمد.

احتمالا وقتی یک دهه یک بازیگر را در یک مجموعه فیلم و در نقش یک شخصیت می‌بینید، دل کندن از او سخت می‌شود. احتمالا این مشکلی است که پس از چند سال که به دیدن بن افلک در نقش بتمن عادت کردیم، برای بتمن بعدی هم خواهیم داشت. با همه‌ی این حرف‌ها، سود مالی فروش این فیلم بسیار خوب و حدود ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا بوده؛ در حالی که هزینه‌ی ساخت آن فقط ۲۵۰ میلیون دلار بوده‌ است. انتظار می‌رود بتمن در برابر سوپرمن این فروش به ۹۰۰ میلیون دلار هم برسد.

منبع: Uberzigmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    تایید شد , من دیگه بتمن نگا نمیکنم 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه