شرکت شیائومی ساعت هوشمند Amazfit را روانه بازار می کند

۱۴ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از دلایلی که شرکت شیائومی توانسته سهم بزرگی از بازار پوشیدنی را به‌خود اختصاص دهد رقابتی بودن قیمت مچ‌بند Mi Band  این شرکت به نسبت  قیمت‌‌ دیگر برندهای بازار است. اخیرا شرکت زیرمجموعه‌اش هوآمی Huami، آخرین مدل پوشیدنی‌شان را به نام ساعت امیزفیت” Amazfit Watch” در چین عرضه کرده‌ است.

اگر هیچ ایده‌ای ندارید که چرا این مدل آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که این شرکت در سال ۲۰۱۵ دستگاهی با نام امیزفیت عرضه کرد، اما آن دستگاه فقط مانند پوشیدنی میس‌فیت تنها یک ردیاب بود. در حالی که ساعت امیزفیت به ساعت‌های هوشمندی که امروزه می‌شناسیم شباهت دارد.

این ساعت یک قاب سرامیکی و صفحه نمایش ۱.۳۴ اینچی دارد. هم‌چنین از استاندارد IP67 برخوردار است که باعث شده این محصول ضد آب باشد.

از ساعت هوشمند امیزفیت چه انتظاری می‌توانیم داشته باشیم؟ این ساعت یک قاب سرامیکی و صفحه نمایش ۱.۳۴ اینچی دارد. هم‌چنین از استاندارد IP67 برخوردار است، به این معنی که ضد آب است و اگر خیس شد نگران خراب شدن آن نباشید.  درون ساعت یک پردازنده‌‌ی ۱.۲ گیگاهرتزی و رم ۵۱۲ مگابایتی وجود دارد،حافظه‌ی داخلی آن ۴ گیگابایت و از باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است.

سیستم عامل آن، همان پلتفرمی است که با اپلیکیشن Mi Fit کار می‌کند، بنابراین اگر امیدوار بودید که با سیستم عامل «اندروید ویر» (Android Wear) کار کند، ممکن است ناامید شوید. در مورد اینکه آیا این ساعت می‌تواند راهش را به بازار آمریکا باز کند نظری نمی‌توان داد اما با توجه به قیمت ۱۲۰ دلاری اش این موضوع خیلی دور از ذهن نیست.

منبع: ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    سلام. من میخوام این ساعت بگیرم ولی نمیدونم که با گوشی اندروید من مچ میشه یا نه? یعنی پیامها و زنگهای گوشی منو نشون میده یا نه?

    1. Avatar جلیل

      سلام من دارمش.عالیه. با اندرویید مچ میشه و همه نوتیفیکیشن هارو ساپرت میکنه.تمام برنامه ها.فقط زبان فارسی ساپورت نمیکنه.باتری عالی. ۵ روز دوام داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه