شرکت LG حق امتیاز نام تجاری X5 را ثبت کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت LG به تازگی حق امتیاز نام تجاری X5 را به ثبت رسانده است. نه تنها اسم آن را ثبت کرده، بلکه همراه با آن یک لوگو، یک حرف X و یک عدد ۵ هم ثبت شده است.
احتمالا این محصول شرکت LG گوشی بعدی سری X این شرکت خواهد بود. شرکت LG در نمایشگاه MWC 2016، دو گوشی هوشمند از گوشی‌های سری X خود را معرفی کرد. دو گوشی LG X screen و LG X Cam هر دو میان‌ رده هستند. این دو گوشی به شکلی طراحی شده‌اند که برخی ویژگی‌های یک محصول پرچم‌دار را در بر دارند و برای کاربرانی ساخته شده‌اند که می‌خواهند بخشی از ویژگی‌های یک محصول سطح بالا را داشته باشند. گوشی LG X5 گوشی بعدی سری X این شرکت خواهد بود و می‌توان حدس زد که ویژگی‌هایی از LG G5 و دو گوشی قبلی سری X را داشته باشد.
شاید بتوان گوشی LG G5 SE را که نزدیک به دو ماه پیش عرضه شد، در بعضی بازارها جایگزین G5 دانست؛ اما واضح است که فروش آن در حد G5 نخواهد بود.
با این وجود کاملا منطقی است که گوشی LG X5 نسخه‌ی ارزان‌قیمت‌تری از G5 باشد، جایی میان پرچم‌دار و X cam. شاید هم نسخه‌ی نه چندان ظریفی از G5 باشد. باید تا زمان رونمایی از این گوشی منتظر ماند، چون هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از مشخصات این محصول جدید LG در دست نیست.

منبع: Gsm Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Ali S

    اخ اگه این شکلیه خیلیییییی زشته

    1. Avatar امیر

      از G5 قشنگتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه