شرکت ZTE دو گوشی جدید معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

شرکت ZTE در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) از دو محصول جدید خود به نام‌های Blade V8 Mini و  Blade V8 Lite رونمایی کرد.

Blade V8 Mini؛ هوشمند عکاس

امروزه کیفیت عکس و دوربین‌ نقش مهمی در انتخاب یک گوشی‌ هوشمند ایفا می‌کنند. جالب است بدانید، گوشی جدید ZTE که به عنوان سری جدید  Blade معرفی شده، مورد توجه طرفداران عکاسی با موبایل قرار گرفته‌ است.

گوشی Blade V8 Mini عکاس نام گرفته است. پشت این تلفن همراه همراه هوشمند، دوربین دوگانه‌ای وجود دارد که یکی از آن‌ها ۱۳ مگاپیکسلی و دیگری ۲ مگاپیکسلی است. این دو دوربین، همراه یک فلاش پشتی، عکس‌هایی با عمق تصویر و افکت بوکه‌ی (تار شدن پس زمینه‌ی تصویر) نسبتا خوبی به کاربر می‌‌دهد. البته این چیزی است که باید آن را امتحان کرد.

جدای از این دوربین دوگانه، گوشی Blade V8 مینی، مشخصات میان رده‌ای دارد. نمایشگر ۵ اینچی، ۲گیگابایت رم و ۱۶گیگابایت حافظه‌ی داخلی با دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی؛ مشخصات فنی این گوشی را تشکیل می‌دهند. به صورت پیش‌فرض اندروید ۷ نوقا روی این گوشی نصب شده است.

ZTE Blade V8 Lite؛ محصولی برای بچه‌ها

سال‌ها قبل موبایل داشتن برای بچه‌ها چیزی عجیب و دور از انتظار بود. با این‌حال والدین همواره دنبال راهی بودند که بتوانند همیشه با بچه های‌شان در تماس باشند. امروزه بیشتر کودکان و نوجوانان برای خودشان یک گوشی هوشمند دارند و این باعث شده بعضی شرکت‌ها‌ به دنبال طراحی خاصی برای این گروه سنی باشند.

ZTE گوشی هوشمند Blade V8 Lite را برای گروه سنی کودک و نوجوان معرفی کرده ‌است. ویژگی که این گوشی هوشمند را برای جوان‌ترها مناسب کرده را نمی‌دانیم. ولی به نظر می‌رسد قیمت بی‌رقیب آن دلیل این انتخاب باشد. با این حال هنوز قیمت این گوشی اعلام نشده است.

اگر بخواهیم در مورد ویژگی‌های این گوشی صحبت کنیم، چیز خاصی برای جلوه‌گری نیست. گوشی اقتصادی Blade V8 Lite از تراشه‌ی MTK 6750 مدیاتک با پردازنده ۸ هسته ای در کنار ۲ گیگابایت رَم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این دستگاه نمایشگر ۵ اینچی Full HD دارد. دوربین اصلی آن با سنسور ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو نیز ۵ مگاپیکسلی انتخاب شده است. باتری این گوشی هوشمند نیز ۲۵۰۰ میلی آمپر  ساعت است. اندروید ۷ هم روی این گوشی نصب شده و البته مجهز به حسگر اثر انگشت خواهد بود.

احتمالا از اوایل بهار سال آینده و با قیمت‌گذاری بسیار رقابتی شاهد حضور گوشی‌های ZTE در بازارهای اروپایی خواهیم بود.

منبع: Ubergizmo 1Ubergizmo 2

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه