شماره‌ی پنجم Shin Megami Tensei رسما برای سوییچ رونمایی شد

۳۱ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «آتلوس»، از شماره‌ی پنجم مجموعه بازی‌های «شین مگامی تنسه» (Shin Megami Tensei) رسما رونمایی کرده است. شماره‌ی پنجم این مجموعه‌ی بزرگ Shin Megami Tensei V نام گرفته و قرار است برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

مجموعه‌ی شین مگامی تنسه، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نقش‌آفرینی‌های تاریخ، وظیفه‌ی بزرگی در ساخت و معرفی عناصر اصلی نقش‌آفرینی‌های ژاپنی داشته است؛ طوری که بازی‌هایی مثل پوکمون بر اساس مجموعه‌ی شین مگامی تنسه ساخته شده‌اند. در طول ۲۵ سالی که از آغاز به کار این مجموعه می‌گذرد، شماره‌های زیادی در این مجموعه عرضه شده‌اند و حتی زیرمجموعه‌های زیادی از شین مگامی تنسه شکل گرفته است. برای مثال دو مجموعه‌ی بزرگ Digital Devil Saga یا Persona از زیر مجموعه‌های شین مگامی تنسه هستند که خودشان به مجموعه‌های بزرگ جداگانه‌ای تبدیل شده‌اند.

به نظر می‌رسد که Shin Megami Tensei V فعلا فقط در انحصار کنسول سوییچ باشد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از قسمت پنجم این مجموعه بازی‌ها در دست نداریم و فقط می‌دانیم که Shin Megami Tensei V با استفاده از موتور پایه‌ی آنریل انجین ۴ ساخته می‌شود. با این حال، می‌توانیم با در نظر گرفتن عناصر همیشگی این مجموعه بازی‌ها و تریلر کوتاهی که از قسمت پنجم شین مگامی تنسه عرضه شده، کم و بیش پیش‌بینی‌هایی درباره‌ی این بازی داشته باشیم.

به هنگام رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ، شرکت آتلوس گفت که می‌خواهد یک شین مگامی تنسه برای این کنسول بسازد. در آن زمان فکر نمی‌کردیم منظور آتلوس، شماره‌ی اصلی و پنجم این مجموعه باشد.

داستان و اتفاقات Shin Megami Tensei V در توکیو روی می‌دهد. بازی هم‌چنین در دنیای امروز اتفاق می‌افتد و همانطور که می‌توانید از یک شین مگامی تنسه اتفاق داشته باشید، دنیای واقعی را با دنیای ماورا ادغام و هیولاها را وارد آن می‌کند.

بازی‌های مجموعه‌ی شین مگامی تنسه تا به امروز روی کنسول‌های نینتندو و سونی عرضه شده‌اند و اینکه Shin Megami Tensei V روی موتور پایه‌ی آنریل انجین ۴ ساخته می‌شود، ممکن است احتمال عرضه‌ی آن را روی پلتفرم‌های دیگری به غیر از نینتندو سوییچ هم افزایش دهد.

با تمام این اوصاف، به نظر می‌رسد که Shin Megami Tensei V فعلا فقط در انحصار کنسول سوییچ باشد. می‌توانید در ادامه تریلری که از این بازی منتشر شده است را ببینید. بازی تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه