شما بگویید: بهترین بازی ۲۰۱۷

۲۱ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بهترین بازی ۲۰۱۷

اگر از همراهان همیشگی دیجی‌کالامگ باشید، بدون شک با سری مطالب «شما بگویید» ما آشنایی دارید؛ مطالبی هفتگی که طی آن‌ها از شما می‌خواهیم نظر خودتان را درباره‌ی موضوع‌های مختلف حوزه‌های تکنولوژی و سرگرمی به گوش ما و دیگران برسانید.

کدام بازی ۲۰۱۷ از دید شما بالاتر از سایر عناوین قرار می‌گیرد؟

سال جاری میلادی رو به پایان است. یکی دو هفته‌ی گذشته شاهد برگزاری مراسم بزرگ The Game Awards 2017 بودیم. سایت‌ها و نشریات صنعت بازی‌های ویدیویی هم یکی پس از دیگری به انتخاب بهترین عناوین سال می‌پردازند.

تصمیم گرفتیم در این قسمت از مجموعه مطالب شما بگویید، از شما بخواهیم تا بهترین بازی سال ۲۰۱۷ را از دیدگاه خودتان انتخاب کنید.

فرقی نمی‌کند چه گیمری باشید، فرقی نمی‌کند چه کنسولی دارید یا چه سبک‌هایی را می‌پسندید؛ از دید خودتان بهترین بازی سال ۲۰۱۷ را انتخاب کنید. شما روی کدام بازی ۲۰۱۷ بیشتر وقت گذاشته‌اید؟ کدام بازی ۲۰۱۷ بیشتر به مذاق شما خوش آمده است؟

در ادامه، فقط با هدف یادآوری نام تعدادی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ را در یک نظرسنجی آورده‌ایم. از شما می‌خواهیم از بهترین بازی ۲۰۱۷ برای ما و دیگران بگویید. یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید (یا حتی نکنید!) و به ما بگویید چرا.

در بخش نظرات از دلایل پشت انتخاب خودتان بگویید. کدام بازی ۲۰۱۷ از دید شما بالاتر از سایر عناوین قرار می‌گیرد؟

[CP_POLLS id=”142″]

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۲۷ دیدگاه
    1. Avatar ماهان

      pes and fifa 17

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه