شما بگویید: دلایل موفقیت تیم ملی فوتسال بانوان ایران چیست؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فوتسال بانوان

تیم ملی فوتسال بانوان ایران، امسال توانست برای دومین دوره‌ی متوالی قهرمان مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا شود. بدون شک کسب این مقام در ورزش بانوان ایران افتخار بزرگی برای تمام جامعه‌ی ورزشی ما محسوب می‌شود. بازی‌های بی عیب و نقص و با نتایجی درخشان جلوی تیم‌های مطرح جهانی باعث شده تا توجه خبرگزاری‌های ورزشی سراسر دنیا به دختران تیم ملی فوتسال ایران جلب شود.

به نظر شما دلایل موفقیت‌های اخیر تیم ملی فوتسال بانوان ایران چیست؟ آیا فکر می‌کنید روند این موفقیت‌ها ادامه خواهد داشت؟

تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا ۲۰۱۵ با شکست تیم ملی ژاپن قهرمان این مسابقات شد. امسال و برای دومین بار این تیم در فینال مسابقات قهرمانی فوتسال زنان آسیا ۲۰۱٨ و پس از کسب نتایجی خیره‌کننده دوباره در برابر تیم ملی ژاپن قرار گرفت و توانست با نتیجه‌ی ۲-۵ این تیم را شکست دهد. سارا شیربیگی به همراه هم‌تیمی‌اش فاطمه اعتدادی و آنا آشیمیرو از ژاپن با ۹ گل زده در صدر گلزنان این دوره از مسابقات قرار گرفتند. اما خانم شیربیگی به خاطر فاکتورهای دیگری مثل هت تریک و پاس گل بیشتر تندیس خانم گلی آسیا را از آن خود کرد. همچنین فرشته کریمی با ۶ گل زده پس از ساچیهیا (بازیکن تیم ملی تایلند) به عنوان سومی در جدول گلزنان این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

برای بسیاری این سوال پیش آمده که تیم ملی فوتسال بانوان ایران چگونه توانسته از سد تیم‌هایی با امکانات و بودجه‌های فوق‌العاده بگذرد و برای دومین بار روی سکوی قهرمانی قاره‌ی آسیا، افتخار به دست آمده را جشن بگیرد. دلیل موفقیت مثال زدنی اعضای تیم چه بوده است؟ سایت‌ها و روزنامه‌های ورزشی تحلیل‌های زیادی را در این مورد ارائه داده‌اند. از پشتیبانی فدراسیون تا مربی‌گری مثال‌زدنی خانم شهرزاد مظفر و البته تلاش شگفت‌انگیز تک‌تک بازیکنان تیم مواردی بودند که به عنوان دلایل موفقیت تیم از آن‌ها یاد شده است.

می‌خواهیم از شما بپرسیم که به نظر شما دلیل یا دلایل موفقیت‌های تیم ملی فوتسال زنان ایران چه بوده است؟ شما فکر می‌کنید کدام یک از فاکتورهایی که گفته شد، باعث شده تا این تیم بتواند افتخاراتی در این سطح را کسب کند. و آیا به نظر شما روند موفقیت‌های دختران ایرانی در این رشته ادامه خواهد یافت یا خیر. در بخش نظرات، نظر خود را با ما در میان بگذارید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar یحیی خالدی

    به نظر من هر چی بگیم براشون بده
    چون تو جامعه ما آدمایی هستن که با ورزش و آزادی بانوان مخالفن
    حالا در صورتی که مسئول جایی باشه از سمتش استفاده میکنه که برا بانوان مشکل ساز شه
    پس ما اینجا هر دلیلی بگیم به مسئولین(مسئولین مخالف) یه سرنخ میدیم که چطوری جلوی موفقیتشونو بگیره
    ولی با همه موارد از همه کسانی که بهشون کمک کردن تشکر میکنم و همچنین برای خودشون موفقیت های بیشتر و زندگی پر از شادی میکنم
    دوستون دارم واندر وومن های ایرانی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه