شمعی که بوی اپل می‌دهد

۱۴ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هر چیز جدیدی یک بوی مخصوص خودش را دارد. ماشین نو، خانه‌ی نو، موبایل و لپ‌تاپ نو و حتی لباس نو. همه آن‌ها یک بوی خاص خودشان را دارند. حتی خیلی از مردم هم نسبت به این بوها علاقه پیدا می‌کنند و دوست ندارند این بو از بین نرود. حالا به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به بوی محصولات شرکت اپل زیاد شده‌اند و خیلی‌ها دوست دارند بوی آکبندی محصولات اپل را همیشه احساس کنند. همین موضوع باعث شده که شمع معطری با بوی محصولات اپل تولید شود.

شمع New Mac Soy بوی محصولات جدید اپل را می‌دهد.

شرکت TwelveSouth که لوازم جانبی مختلفی برای محصولات اپل تولید می‌کند، به‌تازگی شمعی با نام New Mac Soy ساخته است که با قیمت ۲۴ دلار هم به‌فروش می‌رسد.  این شمع از ۱۰۰درصد موم سیاه و نعنا، هلو، ریحان و چند بوی دیگر تشکیل شده است. هر کدام از این شمع‌ها هم بین ۴۵ تا ۵۵ ساعت روشن می‌مانند.

اگر شما هم از علاقه‌مندان سرسخت محصولات اپل هستید و دوست دارید هر لحظه بوی دستگاه‌های جدید اپل را احساس کنید، می‌توانید یکی از این شمع‌ها بخرید؛ شمع‌هایی که قیمت تقریبا ارزانی دارند و مدت زمان زیادی هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

منبع: ۹to5mac

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar Amir

    پکیج جدید واقعیت مجازی محصولات اپل رسید:
    هدست واقعت مجازی *۱
    شمع با رایحه ی محصولات اپل *۱
    دی وی دیویدیوهای جعبه گشایی محصولات اپل *۱(رایگان)
    D:

  2. Avatar Alireza.A

    چقدر باحال. خوشم اومد, خیلی جالبه.

  3. Avatar Hamid21979

    اگه میشه به جای اینکه فقط ترجمه کنین یه کم هم متن رو تغییر بدین.شاید ۲۴ دلار برای اونا ارزون باشه ولی با توجه به اقتصاد کشور ما این حرف اصلا صدق نمیکنه.

  4. Avatar اقبال

    انتشار همین خبر هم تبلیغ برای اپل است و میخواهد به مردم بگوید که اپل اینقد خوبه که مردم مشتاقند برای اشتنشاق بوش یه شمع روشن کنند . اپل مخصوصا در کشوری مثل ایران فقط یه محصول لوکسه برای پز دادن . وگر نه به اندازه نصف کاری که یه گوشی اندرویدی و ویندوزی هم مفید و کاربردی نیست. زندانی شیک برای تحمل محدودیت .

  5. Avatar فاطمه السادات

    ۲۴ دلار ارزونه؟؟؟؟

  6. Avatar عليرضا قنبرى

    این شمع موقع دیدن ویدیوی آنباکسینگ به درد میخوره 🙂

    1. Avatar سعید

      سلام،عالی گفتین 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه