این شمع هوشمند را با موبایل روشن و خاموش کنید

۱ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از وسایل روشنایی بخش هوشمند خوشتان می‌آید؟ مثلا لامپ‌های LED؟ خب شاید این جور لامپ‌ها به نظرتان زیادی مدرن برسند و دنبال ایده کلاسیک‌تری بگردید. شرکت LuDela یک شمع هوشمند معرفی کرده که می‌توانید با گوشی‌ هوشمندتان کنترلش کنید. از طریق نوعی سیستم اشتراک‌گذاری بی‌سیم که در این سیستم با نام «Wi-Fire» شناخته می‌شود می‌توانید شمع‌تان را از طریق گوشی کنترل کنید. می‌توانید شعله یک یا چندین شمع را هم‌زمان خاموش یا روشن کنید. یک سیستم ایمنی هم در این شمع‌ها به کار رفته که در صورت وجود هرگونه خطر به شکل خودکار شمع را خاموش می‌کند.

می‌شود این شمع‌های هوشمند را به قیمت ۹۹ دلار پیش‌خرید کرد؛ ۵۰ دلار ارزان‌تر از قیمتی که زمان عرضه در سال ۲۰۱۷ خواهند داشت. این قیمت‌ آنقدرها هم زیاد و عجیب نیست چون لوازم هوشمند حوزه روشنایی خیلی گران‌تری در این سال‌ها به بازار عرضه شده اما با این حال این قیمت برای یک شمع آنقدر زیاد هست که با خودتان فکر کنید آیا واقعا یک شمع هوشمند می‌خواهید یا نه. می‌خواهید هر پنج یا شش ماه یک بار شمع‌تان را شارژ کنید و شمع‌های مومی درون این دستگاه هوشمند را هم تعویض کنید؟

شاید وجه جالب ماجرا این باشد که چطور تکنولوژی، سنتی‌ترین ابزارهای زندگی انسان را هم تحت تسلط درآورده است. از طرف دیگر این اتفاق نشان دهنده تلاش شرکت‌های تکنولوژیک برای متصل کردن همه اشیا درون خانه شما به هم است. طوری که حتی شمع درون خانه‌تان را هم بتوانید با موبایل روشن کنید.

منبع: Engadget

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمدعلی

    خیلی جالب بود..
    برای میزناهارخوری خیلی باحاله..برااینکه مهمونا را متعجل کنی.این محصولات در ایران فروش خوبی دارند چون ایرانیا تجملاتی اند و برای اون،هم هزینه میکنند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه