شنبه با صدای شیپور آمد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌نامه‌ی شنبه این هفته سراغ «رضا اربابیان»، مدیرعامل شیپور رفته و در گفتگوی چالشی با او این مساله را مطرح کرده که «آیا شیپور یک برند شکست خورده است؟». رضا اربابیان از استراتژی های شیپور در بازار نیازمندی‌های ایران تمام قد دفاع می‌کند و می‌گوید که نگاه آن‌ها بلند مدت است و به تصاحب بازار یک میلیون دلاری نیازمندی‌های آنلاین می‌اندیشند.

در سر مقاله‌ی این شماره «اکبر هاشمی» سردبیر هفته‌نامه‌ی شنبه با تیتر «استارت‌آپ با طعم گیلاس!» به راز مانایی «عباس کیارستمی» اشاره می‌کند و در نهایت به این جمع‌بندی می‌رسد که ارزش آفرینی راز مانی است و استارت‌آپ‌های ایرانی هم باید برای ماندگاری و موفقیت به آن توجه کنند.
در صفحه‌ی مدرسه‌ی استارت‌آپ، «مهدی علیپور»، دکتر استارت‌آپ، به جوانان توضیح می‌دهد ایده‌های‌شان را به که بگویند، چگونه بگویند و کی بگویند. این مطلب را از دست ندهید!

در صفحه‌ی برند استوری داستان بستنی ۴۰ ساله ایرانی را می‌خوانیم؛ این‌که چگونه بستنی‌های میهن ۴۰ تابستان داغ را دوام آوردند؟ هم‌چنین داستان برندی ۱۵۰ ساله که از یک روستا شروع کرد را می‌خوانید.
در صفحه‌ی تیم ورک مطلبی با عنوان «آموزش کارکنان همیشه هم هزینه بر نیست» را می‌خوانید؛ این مطلب سه روش کم هزینه برای افزایش مهارت‌های کارکنان یک استارت‌آپ را می‌گوید و این‌که مدیران استارت آپی باید چه مقدار حقوق برای خودشان در نظر بگیرند.

Shanbeh

در این شماره در صفحه‌ی آغاز راه داستان استارت‌آپ‌های نوپا مثل نظر بازار، وی کلیک، سورانو و… را می‌خوانید.

در صفحه‌ی اکوسیستم مطلب «روس‌ها تجربه‌ی عمو تام را کپی می‌کنند!» را که می‌گوید چگونه روس‌ها اکو سیستم آمریکا را کپی‌برداری می‌کنند، از دست ندهید. همچنین مطالب «تاثیر کمریج بر استارت‌آپ‌های انگلیسی» و «آینده‌ی اینترنت تلفن‌همراه در چین» جزو مطالب خواندنی این بخش‌اند.
در صفحه‌ی فین تک می‌خوانید که «کدام استارت‌آپ‌های فینتک در ایران آینده درخشانی دارند» و همین‌طور می‌خوانید که «فین تک در ایران به جایی می رسد یا خیر».

در صفحه‌ی برند و تبلیغات راهکارهای تبلیغاتی غول الکترونیک جهان سونی را می‌خوانید و می‌خواهیم بدانیم که چه چیز باعث شده نام سونی هم‌چنان بر سر زبان‌ها باشد.

هم‌چنین استارت‌آپی‌ها می‌توانند در صفحه‌ی رویداد، زمان‌بندی ایونتهای تا ۲۵ تیر را بخوانند.

می‌توانید شنبه را از کیوسک‌های مطبوعاتی یا سایت جار تهیه کنید.

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه