شورولت این اتاق دوست‌داشتنی را بازسازی می‌کند

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرش مظلوم و دلنشنین است و برای بسیاری از خودرودوستان به عنوان یکی از پیکاپ‌های قدیمی جذاب شمرده می‌شود. برای همین است که شورولت می‌خواهد در جشن ۱۰۰ سالگی تولد پیکاپ تراک خود، در نمایشگاه سما (Sema) از اتاق بازسازی شده‌ی C-10 رونمایی کند.

این حرکت شورولت به خوبی نشان می‌دهد که سالم نگه‌داشتن خودروهای ارزشمند کلاسیک تا چقدر اهمیت دارد. رنگ این پیکاپ آبی تیره و خاص (Centennial Blue) است. رینگ‌های آن ۲۰ اینچی Pirelli P Zero ظاهرجذابی برای این پیکاپ تراک فراهم کرده است.هنوز شورولت اطلاعات زیادی از جمله میزان قدرت و اسب‌بخار این اتومبیل را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است؛ مثلا آیا قدرت این خودرو کاملا مطابق نمونه‌ی ساخته شده در سال ۱۹۶۷میلادی است یا توان بیشتری دارد. آیا ادوات و و لوازم مکانیکی آن تقویت شده هستند یا خیر؟ به احتمال قوی طی چند ماه آتی، اطلاعات تکمیلی از C-10 دوست‌داشتنی و بازسازی شده را رسانه‌ای خواهد کرد.

در مورد این خودرو بد نیست که به پیشینه‌ی آن اشاره‌ای داشته باشیم. C/K یکی از سری مدل‌های شورولت است که در کلاس خودروهای پیکاپ‌تراک قرار می‌گیرد. حرف C به معنای تک دیفرانسیل و K به معنی مدل دو دیفرانسیل است. به‌طور کلی از این سری ۴ نسل معرفی شد. نسل اول این اتاق در سال ۱۹۶۰ به روی خط تولید کارخانه رفت و تولید آن تا سال ۱۹۶۶ میلادی ادامه داشت. نسل‌های دوم و سوم به ترتیب بین سال‌های ۱۹۶۷-۱۹۷۲ و ۱۹۷۳-۱۹۸۷ میلادی تولید شدند. آخرین نسل این خانواده در سال ۱۹۸۷ به عنوان مدل ۱۹۸۸ معرفی شد. سرانجام، عمر این سری دوست‌داشتنی محصول شرکت شورولت در سال ۱۹۹۸ به پایان رسید و آخرین تولیدات این اتاق در کشورهای دیگر تا سال ۲۰۰۱ بیشتر دوام نیاورد.

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه