شیائومی ممکن است یک پرچم‌دار با اندروید خالص عرضه کند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

می‌دانیم که شیائومی می‌خواهد تا دو سه روز دیگر از یک پرچم‌دار جدید رونمایی کند که طبق گفته‌ی این شرکت، دوربین دوتایی با کیفیتی دارد. تیزر اول این شرکت برای گوشی جدیدش، فقط از دوربین دوتایی آن گفته بود. در ابتدا تصور کردیم که شیائومی می‌خواهد گوشی Mi 5X را که دوربین دوتایی Mi 6 را دارد، عرضه‌ی جهانی کند. با این حال، تیزر جدیدی منتشر شده است که با نگاه به آن می‌توانیم پیش‌بینی تازه‌ای داشته باشیم.

شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که ممکن است این گوشی جدید شیائومی مدلی ارتقا یافته از Mi 5X باشد.

شرکت شیائومی تیزر زیر را در حساب کاربری رسمی خود در توییتر منتشر کرده است:

همانطور که می‌توانید در این ویدیو ببینید ببینید، ظاهرا قرار است با «سری جدیدی از شیائومی» روبرو شویم. بخش جالب‌تر این ویدیو، استفاده از رنگ‌های اصلی لوگوی گوگل و هم‌چنین استایل اندروید خالص در آن است.

شیائومی و گوگل پیش از این با هم همکاری کرده‌اند. این دو شرکت با همکاری یکدیگر همین حالا هم مشغول ساخت گوشی بعدی Android One هستند؛‌ یعنی همان سری گوشی‌های ارزان‌قیمت اندرویدی که نسخه‌ی خالص سیستم عامل گوگل را در خود دارند.

شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که ممکن است این گوشی جدید شیائومی مدلی ارتقا یافته از Mi 5X باشد که صفحه نمایش بدون قاب دارد و به جای نرم‌افزار MIUI خود شیائومی از اندروید خالص استفاده می‌کند.

گوشی‌های سری Android One مشخصات بسیار ضعیفی دارند و برای کشورهای در حال توسعه ساخته می‌شوند. در نتیجه دوست داریم بدانیم شیائومی چه محصول جدیدی در حال ساخت دارد. می‌توانیم روز پنجم سپتامبر، یعنی سه روز دیگر، منتظر معرفی گوشی جدید شیائومی باشیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه