شیائومی گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی Redmi 3s را رسما معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی شرکت میزو گزینه‌ای مثل میزو m3s را روی میز می‌گذارد، شیائومی برندی نیست که در این رقابت کوتاه بیاید! این شرکت چینی این‌بار مدل ارتقایافته‌ای از گوشی هوشمند شیائومی Redmi 3 را به‌طور رسمی معرفی کرد که با نام Redmi 3s و این‌بار با قابلیت‌های جدید معرفی‌شده، حتی بیش‌تر از مدل قبلی با قیمت پایینش خودنمایی می‌کند.

در این مدل جدید یک حسگر اثر انگشت در پشت گوشی تعبیه شده و داخل گوشی هم تغییرات روبه‌جلویی صورت گرفته است.

Redmi 3s با یک نمایشگر ۵ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰p آمده است که نه‌تنها در اندازه‌ی این نمایشگر بلکه به‌طور کلی در ابعاد بدنه (۸.۵ × ۶۹.۶ × ۱۳۹.۳ میلی‌متر) و وزن ۱۴۴ گرمی اش هم با مدل قبلی برابری می‌کند. اما در این مدل جدید یک حسگر اثر انگشت در پشت گوشی تعبیه شده و داخل گوشی هم تغییرات روبه‌جلویی صورت گرفته است. این دستگاه از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۳۰ استفاده می‌کند که اگرچه چندان قدرتمند نیست اما به‌هرحال از اسنپ‌دراگون ۶۱۶ در مدل قبلی بهتر است.

Redmi1

تنظیمات دوربین هم در این گوشی درست مثل Redmi 3 است: دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.0 و فلش LED و فوکوس خودکار مجهز به فناوری تشخیص فاز و همچنین دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.2.

شیائومی Redmi 3s هم از باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری قدرت می‌گیرد و از اتصالاتی همچون وایفای، ۴G LTE و بلوتوث ۴.۱ پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در دو نسخه‌ی متفاوت در میزان حافظه‌ پیشنهاد شده است. یکی از این مدل‌ها با رم ۲ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۱۶ گیگابایتی تنها با قیمتی معادل ۱۰۶ دلار در بازار چین عرضه شده و مدل قدرتمندتر با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی در این بازار حدود ۱۳۶ دلار قیمت دارد. رنگ‌های Redmi 3s شامل خاکستری تیره، نقره‌ای و طلایی است.

Redmi2

هنوز درباره‌ی این‌که آیا این گوشی در بازار جهانی هم عرضه می‌شود یا خیر حرفی گفته نشده اما مسلما در بازار جهانی قیمت این گوشی اندکی گران‌تر خواهد بود.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar hosienypour

    گوشی یای شیائومی رو ما فقط باید تو مگ دیجی کالا ببینیم!!! قرار نیس برای فروش بیارین؟!؟!؟!؟! قبلنا ی خبری شده بود درباره ی نمایندگیش و فروشش

  2. Avatar امیر بی گزند

    قطعه شیدایی محسن چاوشی وقتی در حال مطالعه در دی جی مگ هستی میچسبه به افتخار محسن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه