شیائومی گوشی Redmi Pro ‌را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

شرکت شیائومی گوشی جدید خودش را با نام Redmi Pro معرفی کرد. از ویژگی‌های جالب توجه این محصول می‌توان به دوربین دوتایی که در پشت آن قرار گرفته اشاره کرد. این دوربین دوتایی باعث می‌شود که عمق میدان در عکس‌ها بهتر شود یا بتوان در زمان عکاسی روی یک نقطه‌ی خاص بهتر فوکوس کرد.

گوشی Redmi Pro از دو دوربین بهره می‌برد. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز IMX258 سونی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سامسونگ. البته این شرکت تصاویری منتشر کرده که گفته با دوربین Redmi Pro‌ گرفته شده‌اند:

این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی AMOLED با کیفیت Full HD بهره می‌برد. از تراشه‌ی Helio X20 و Helio X25 با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز بهره می‌برد و در دو مدل با ۳ و ۴ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود. همچنین این گوشی در سه مدل مختلف با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تمام این گوشی‌ها از بدنه‌ی آلومینیومی بهره می‌برند. سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم روی کلید خانه قرار گرفته است.

گوشی Redmi Pro از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند و باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. ضخامت آن هم ۸.۱۵ میلی‌متر است و ظاهر زیبایی هم دارد.

این گوشی در تاریخ ۱۶ مرداد ماه راهی بازار خواهد شد. مدلی که ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد با قیمت ۲۲۵ دلار عرضه می‌شود. این گوشی با تراشه‌ی Helio X20 بفروش می‌رسد. مدل بعدی که ۲۵۵ دلار قیمت دارد هم ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. مدل دیگر این گوشی که ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد هم با قیمت ۲۹۹ دلار بفروش می‌رسد. این گوشی از تراشه‌ی گرافیکی Mali T880 بهره می‌برد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

منبع: Xiaomi

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar مهدی قنبرنسب

    سلام من این گوشی رو چند روزیه که خریدم قبل از خرید این گوشی حدود دو ماه تحقیق کردم و این گوشی رو بین گوشی های هم قیمت خودش مثل a5 یاp10لایت و چند مدل دیگه انتخاب کردم. واقعا از خرید این گوشی راضی هستم و دارم ازش لذت می برم.فضای اندروید بسیار شیک و فضای با کلاس گوشی همراه با امکانات ریز و درشت اون ،این گوشی رو خیلی جذاب کرده.البته همه اینا غیر از ظاهر شیک و خوشگل این گوشیه.از امکاناتش براتون بگم البته اونایی که یادم میاد چون زیادن…مثلاً ضبط فیلم به صورت اسلوموشن و سریع..اسکنر بارکد…توپ سریع…دابل تب …قفل صفحه منوی اصلی و…..فقط با قیمت حدود هشتصد تومان واقعا محشره
    البته در حال حاضر برادرم می خواد یکی بخره که متاسفانه کمیاب شده و اصلا گیر نمیاد

  2. Avatar رسول

    گوشیه فوق العاده ایه من ازش راضیم

  3. Avatar حاج ممد

    سلام میخواستم بدونم گوشی شیاومی شیاومی redmi pro داخل بازار هست برای خرید یا نه اگه نیست کی وارد بازار میشه

  4. Avatar سيد رضا

    Mali T880 ، Helio X25 و Helio X25 تا چه حد قدرتمند هست؟
    رتبه چندم رو در رنکینگ بین رقبا داره؟
    ممنون

    1. Avatar Mk

      Helio X20/X25
      پرچمدار میدیاتک هستن که کم کم با اومدن X30 دیگه نیستن!
      قدرت Soc بالاست، نمره geekbench بخش تک هسته ای دور ور Snapdragon 820 و بقیه چیپهای فلگ شیپه، کمی کمتر ولی نه خیلی، چون از A72 استفاده میکنه.
      مالتی کورش هم مشخصه قویه و با Kirin 955, 8890 Ex رقابت دارن، ۱۰ هسته داره مشخصه نمراتش بالاست.
      میمونه Gpu که T880MP4ه. خیلی ضعیف نیست، ولی خب حد و اندازه مثلا Adreno 530 هم نیست. بر خلاف قدرت خامشکه از رقبا کمتره، توی تستهای Gfx. خوب عمل کرده، بخصوص اینکه اگر سازنده گوشی بتونه اپتیمایز کنه و با سیستم عامل گوشی مچ بشه. نتایجش کم چیزی نخواهد بود.
      نمره antutu این ۲ soc بین ۸۵k تا ۱۰۰k هست.

  5. Avatar علی

    اقا اگه پایین ترین مدل این گوشی رو تا ۱۰ روز دیگه با قیمت ۸۰۰ تا ۸۵۰ بیارید به نظر من فروش خوبی داره

  6. Avatar محمدصادق صومی

    دستگاه خوبی به نظر میرسه. مخصوصا مدل ۱۲۸ گیگش.
    کلا گوشی های خوبی داره و من به عنوان یه استفاده کننده راضی هستم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه