شیائومی از Mi Band 2 رسما رونمایی کرد

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شیائومی در وطن خود یعنی چین به‌سرعت مشهور شد و چینی‌ها از گوشی و دیگر دستگاه‌های تولیدشده توسط این شرکت به‌خوبی استقبال کردند. اما این شرکت به‌سرعت در سطح دنیا هم محبوبیت پیدا کرد و تجربه‌ی تولید محصولاتی را در کارنامه‌اش ثبت کرد که در سطح دنیا فروش چندمیلیونی داشته است: مچ‌بند هوشمند Mi Band.

 Mi Band 2 با نمایشگری آمده که زمان، تعداد گام‌ها و ضربان قلب را به شما نشان می‌دهد اما قیمت آن همچنان در همان حدود ۲۰ دلار است.

دو سال پیش وقتی Mi Band برای اولین‌بار عرضه شد، هیچ گجت سلامتی را در بازار پیدا نمی‌کردیم که با قیمتی در حدود ۲۰ دلار امکانات قابل‌قبولی را ارایه دهد. این مچ‌بند امکانات فوق‌العاده‌ای در اختیار کاربر نمی‌گذاشت: تنها شمارش گام‌ها و یادآوری اعلان‌ها. اما با این‌وجود با قیمت مناسبش مشتریان زیادی جذب کرد و حتی باعث شد توجه مردم به گجت‌های سلامتی جلب شده و برای داشتنش احساس نیاز کنند. حالا هم که بعد از دو سال پیشرفت‌های مختلفی در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی حاصل شده، Mi Band هنوز طرفداران خودش را دارد.

امروز شیائومی از نسخه‌ای پیشرفته‌تر و جدیدتر از همان محصول پرطرفدار رونمایی کرد: Mi Band 2.

این محصول در یکی از بزرگ‌ترین بازارهای محصولات شیائومی یعنی هند معرفی شد. این‌بار با همان حدود ۲۰ دلار قیمت، یک نمایشگر OLED روی دستگاه وجود دارد که زمان را نشان می‌دهد. همچنین دکمه‌ی جدیدی روی آن تعبیه شده و چند قابلیت تازه هم دارد.

مشخصات مچ‌بند هوشمند جدید شیائومی از این قرار است:

  • گجت سلامتی برای شمارش ضربان قلب و سنجش خواب
  • دارای نمایشگر OLED نشانگر زمان، تعداد گام‌ها و ضربان قلب
  • قابل‌استفاده تا ۲۰ روز بعد از یک‌بار شارژ کامل
  • مجهز به سنسور شتاب‌سنج و ضربان‌سنج
  • داشتن دکمه‌ای با اندازه‌ی ۰.۰۵ میلی‌متری و بسیار باریک
  • ارتقای الگوریتم گام‌شمار
  • دارای بند سیلیکونی ضدآلرژی
  • مجهز به نسل دوم بلوتوث ۴.۰ برای اتصال ثابت
  • قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه حدود ۲۲ دلار

این مشخصات بسیار جذاب هستند و با دستگاه‌های مشابهی که قیمت‌های چندبرابر این مچ‌بند را دارند، برابری می‌کند. لااقل از روی کاغذ که این‌طور به نظر می‌رسد.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و تصاویر این محصول در دست عرضه را ببینید.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar پرهام

    دست بند خیلی مناسبی هست مخصوصا با آپدیت جدیدی که براش اومده می تونه شماره یا اسم طرف رو نشونبده تنها مشکلی که داره عدم ساپورت حروف فارسی در هنگام نمایش اسم مخاطب هست. و به جای اسم علامت سوال نشون میده.

  2. Avatar آرمین

    ۲۰ دلار با قیمت دلاری ۳۵۰۰ میشه ۷۰۰۰۰ تومان…اما مطمئنن بالای ۱۰۰۰۰۰ تومان خواهد بود…یعنی حداقل ۵۰درصد گرونتر از قیمت جهانی…

    1. Avatar مرسده

      من این دستبندو خریدم با قیمت ۲۴۰ هزار تومن ! اما واقعا راضی هستم .

  3. Avatar امیرعلی

    سلام تو دیجی کالا کی موجود میشه؟

  4. Avatar sam

    این شرکت قوق العادس ، با قیمت کم بهترین کیفیت رو به مشتری ارایه میده ، تقریبا هم کیفیت و سیاست اپل کارمیکنه ، به جرات میتونم بگم تنها شرکتی ک از لحاظ کیفیت با اپل برابری میکنه همین شرکته ، سامسونگ ، سونی ، اچ تی سی و غیره رو بندازید دور …

    1. Avatar محمد رجبی فرد

      اصلا همچین کیفیتی که شما میگی نداره.
      مثلا هنذفری شیائومی رو شما دستت بگیری از همون اول متوجه میشی چقد مضخرفه.
      یعنی بیشتر محصولات شیائموی به اندازه پولی که میدی آش میخوری شاید کمی بیشتر اما انتظار کیفیت اپل رو نمیتونید داشته باشید.
      پیشنهاد میکنم حداقل محصولات دوشرکت رو کنار هم دستتون بگیرید بعد نتیجه رو اعلام کنید.

      1. Avatar حسین

        دوست عزیز کاملا درسته هر چقدر پول میدی آش میخوری ولی شما یه مچ بند هوشمند بیست دلاری رو مثلا با ساعت ۵۰۰ دلاری یه شرکت دیگه مقایسه میکنی اختلاف قیمتشونو نگاه کن! صد درصد یه محصول ۱۰۰ تومنی به اندازه یه محصول ۲ میلیون تومنی کار نمیده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه