صفحه‌ی اختصاصی دیجی‌کالا FM راه‌اندازی شد

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

صفحه‌ی اختصاصی دیجی‌کالا FM راه‌‎اندازی شد. دیجی‌کالا FM، زبان گویای رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا مگ است. در مجموعه پادکست‌های دیجی‌کالا مگ برای شما از فناوری، صنعت بازی و سرگرمی می‌گوییم و با نگاهی متفاوت از صنعت خودرو و محیط زیست صحبت می‌کنیم. ما همچنین به‌طور تخصصی و سریالی به موضوعاتی مثل عکاسی با موبایل می‌پردازیم و در مصاحبه‌هایی جنجالی درباره‌ی جنبه‌های فناورانه و فرهنگی رویدادهای جاری بحث می‌کنیم.

در تابستان ۹۵ و هم‌زمان با یک‌ساله شدن دیجی‌کالا مگ بخش پادکست‌های دیجی‌کالا را راه انداختیم و در طی سه ماه گذشته با مجموعه‌ای متنوع از پادکست‌های جذاب در خدمت شما بودیم. در این مدت، بازخوردهای مختلفی از شما گرفتیم و بر آن شدیم که برای تحقق پیشنهادهای شما، گامی مهم برداریم. از این‌رو، تغییری اساسی در شیوه‌ی نمایش پادکست‌ها ایجاد کردیم. از امروز فعالیت ما با معرفی دیجی‌‌کالا FM وارد مرحله‌‌ی جدیدی می‌شود. ما برای طرفداران پادکست‌های‌مان یک صفحه‌ی ویژه راه انداخته‌ایم. در این صفحه‌ شما می‌توانید به‌راحتی، در دسته‌‌های مختلف، پادکست مورد نظرتان را پیدا کرده و حتی دانلود کنید. حتی امکان جست‌وجوی پادکست‌ها و مشاهد‌ه‌ی محبوب‌ترین‌ها هم برای شما وجود دارد.

از امروز در ادامه‌ی راه خود، با پادکست‌های جذاب اینترنتی و باکلی موضوع هیجان‌انگیز و جدید با شما خواهیم بود.

اما گام بعدی ما چیست؟ واضح است که تازه در ابتدای راهیم و تغییرات بزرگی در بخش پادکست‌های دیجی‌کالا مگ در راه است. به‌زودی برخی از این ایده‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. منتظر بازخوردها و نظرات شما هم هستیم. ما پیوسته در تلاشیم که تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما فراهم کنیم و از این‌رو برای پیش‌برد روند تکاملی دیجی‌کالا مگ، رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا، حتما به نظرات سازنده‌ی شنوندگان، بینندگان و خوانندگان‌مان گوش خواهیم داد. تا آن موقع، دیجی‌کالا FM را از یاد نبرید و حتما آن را به دوستان‌تان هم پیشنهاد دهید.

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar امین حمیدی

    fبا سلام و درود
    نمیخوام با کلماتی مانند ، عالی ست . احسنت و از این چیزا شروع کنم . چون هر کسی که در ایران زندگی می کند می فهمد چه پروژه ی جذابی ست و صد در صد به دوستان خود نیز اطلاع می دهد . از روند تکاملی دی جی مگ واقعا لذت می برم . فقط یک جمله می توانم برای بهترین منبع دریافت اطلاعات روزانه ی خودم میتوانم بی اغراق بگویم . آن ، سپاس از اینهمه توجهی که به دنیای فنآوری اطلات می دهید . ما با شما بوده و هستیم و خواهیم بود .
    همواره پیروز و پایدار باشید

  2. Avatar امیر

    میشه لطفا بگین چطور میشه با این پادکست همکاری کرد؟ فقط دنبال یه فرصت هستم تا با یکی از دست اندرکاران این بخش بتونم صحبت کنم. لطفا راهنمایی کنید.ممنون.

    1. فرشته سلیمانی فرشته سلیمانی

      سلام دوست عزیز
      من در خدمت شما هستم. از طریق این آدرس با ما در ارتباط باشید: Mag@digikala.com

      1. Avatar امیر

        خیلی متشکرم از پاسختون.سوالم رو به همین ایمیل ارسال میکنم. بازم تشکر میکنم از شما.

  3. Avatar Vahid Rashidi

    واژهٔ پادکست از هم‌آمیزی واژه‌های iPod (آی‌پاد) و broadcasting (پخش) پدید آمده است. هر چند عده‌ای نیز پادکست را سرواژه کلمات (Personal On-Demand Narrowcasting)می دانند که واژه NarrowCasting به معنی ارسال محدود در مقابل broadcasting به معنی ارسال به صورت کلان به کار رفته است. واژه‌نامهٔ جدید آمریکایی آکسفورد واژهٔ پادکست را برترین واژهٔ سال نامیده است. این لغتنامه تعریف لغوی این واژه را نیز بدین شکل آورده :

    «برنامه‌ای رادیویی یا مشابه که دیجیتالی ضبط شده و جهت بارگیری برای دستگاه‌های شخصی پخش صدا در اینترنت گذاشته می‌شود.»

    پادکست راهی آسان برای دستیابی به برنامه های دیجیتالی موجود در اینترنت و پخش آنها در زمان و مکان دلخواه است. پادکست در همه دستگاه های پخش موسیقی دیجیتال قابل شنیدن است

    1. Avatar حمیدرضا

      افرین افرین

  4. Avatar ami

    کاش زیر پادکست‌ هر چیزی که توی پادکست گفته میشه txt بنویسید و عکس اضافه کنید اینجوری کاملتر میشه. اونی که نمیتونه گوش کنه میتونه بخونه خیلی بهتره اینجوری

    1. Avatar حمیدرضا

      راست میگه …. من خیلی وقتا موقعیت گوش دادن حتی با هندزفری رو هم ندارم… اما برای مطالعه راحتترم…

  5. Avatar amaze seeker

    ممنون از شما بابت راه اندازی صفحه«دیجی کالا FM» و صرفه جویی در وقت ما:)

  6. Avatar حامد رحمتی

    کنار شما با یادگیری علم و دانش زندگی حس لذت بخش تری و رنگ زیبا تری به خودش می‌گیره!
    ممنونم از زحمات بی دریغ‌تون …

  7. Avatar احمد

    ایده ی خوبیه فقط لطفا کانال اختصاصیش رو تو تلگرام بسازید

  8. Avatar پرهام

    اگه میشه بیشتر پادکست هایی مثل اون که با یک خانم صحبت کردید که قبلا تو گوگل کار میکرد بسازید
    یا مثل اون که با مسیول انتخاب کارمنداتون صحبت کردید

    کلا این دست موضوعات که در این راسطه هستند عالی اند
    ممنون

  9. Avatar پرهام

    بسیار کار عالی کردید
    من طرفدار پرپاقرص پادکستاتونم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه