صفحه‌ی اصلی نکسوس‌ها فرق خواهند کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این طور که به نظر می‌رسد، گوگل می‌خواهد صفحه‌ی Home گوشی‌های نکسوس‌اش را تغییر دهد. طبق گزارشی که وب‌سایت Android Police منتشر کرده است، چند قابلیت در صفحه‌ی اصلی گوشی‌های نکسوس تغییر خواهند کرد؛ ویجت سرچ، صفحه‌ی Google Now و منوی اپ‌ها بزرگ‌ترین تغییرها را شامل خواهند شد.

همانطور که می‌توانید در تصویر پایین ببینید، بزرگ‌ترین تغییر، حفظ آیکون باز کردن منوی اپ‌ها است. از این پس ظاهرا باید صفحه را به بالا بکشید تا اپ‌ها را ببینید. داک پایینی صفحه هم یک افکت مات پیدا کرده است و شبیه به منوی اصلی سیستم عامل iOS شده است.

Nexus Home Screen

دو تغییر بزرگ دیگر، برداشته شدن نوار سرچ بالای صفحه است. نوار فعلی، جای‌اش را به یک آیکون گوگل داده است. با انتخاب این آیکون، نوار باز می‌شود و می‌توانید مثل قبل در گوگل جستجو کنید. با کشیدن صفحه به سمت راست، منوی Google Now باز می‌شود. البته این قابلیت به کار ما نمی‌آید، چون سرویس Google Now در ایران فعال نیست.

وب‌سایت Android Police نوشته است که در بالای صفحه، یک تاریخ قرار می‌گیرد که امکان حذف آن هم وجود ندارد. افراد زیادی دوست دارند صفحه‌ی اصلی خالی داشته باشند و به همین دلیل، این تغییر ممکن است به مذاق همه خوش نیامد.

منبع: The Verge

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar طاها

    سلام
    با نرم افزار تغییر آی پی میشه از گوگل ناو استفاده کرد؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه