احتمال استفاده از صفحه نمایش ضد آب در آیفون ۷

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Waterproof iPhone 7

شرکت Japan Display که نمایشگرهای گوشی‌های آیفون را تولید می‌کند، صفحه‌نمایش ضد آبی را معرفی کرده که به احتمال زیاد در iPhone 7 قرار می‌گیرد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون ۷ از یک صفحه‌نمایش ضد آب استفاده می‌کند.

شرکت Japan Display یکی از تولیدکننده‌های صفحات نمایش برای گوشی‌های مختلف آیفون است. این شرکت به تازگی نسل جدید صفحه‌های نمایش Pixel Eyes را معرفی کرده که از لبه‌های نازک‌تری بهره می‌برند. همچنین این صفحه‌های نمایش جدید از قلم‌های «استایلوس» (Stylus) هم پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تشخیص انگشت‌های مرطوب اشاره کرد. این صفحه‌های نمایش به کاربران اجازه می‌دهند که با دست خیس یا در زیر آب با گوشی کار کنند.

در حالی که شایعات مختلفی درباره‌ی استفاده از صفحه‌های نمایش AMOLED‌ در گوشی‌های جدید آیفون شنیده می‌شوند، این احتمال وجود دارد که آیفون ۷ از محصول جدید شرکت Japan Display استفاده کند. استفاده از این صفحه‌نمایش باعث می‌شود که شایعه‌ی ساخت آیفون ضد آب بیش از پیش قوت بگیرد. صفحه‌نمایش یک گوشی ضد آب باید در زیر آب هم فشار انگشت کاربران را تشخیص دهد.

Japan Display

نسل جدید صفحه نمایش ضد آب شرکت Japan Display

در چند ماه گذشته شایعات مختلفی به ضد آب بودن iPhone 7 اشاره کرده بودند. به نظر می‌رسد که شرکت اپل برای ضد آب کردن گوشی جدید خودش، هدست‌های بی‌سیم برای آن طراحی کرده و دیگر خروجی صدای ۳٫۵ میلی‌متری روی آن دیده نمی‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Mac Rumors

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه