صفحه نمایش Pixel 2 XL مشکل تاچ هم دارد

۲۲ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد مشکلات گوشی جدید گوگل پایان ندارد. این شرکت هنوز هم باید با صفحه نمایش Pixel 2 XL دست و پنجه نرم کند. در حالی که شنیده بودیم صفحه نمایش این گوشی یک رنگ آبی نه چندان جالب دارد و حتی سایه می‌اندازد، در گزارشی جدید شنیده‌ایم که صفحه‌ی لمسی آن هم به خوبی کار نمی‌کند.

برخی از کاربران Pixel 2 XL نوشته‌اند گوشی‌های آن ها تاچ‌های لبه‌ی صفحه‌ی نمایش را دریافت نمی‌کند. یکی از این کاربران حتی ویدیویی ضبط کرده و صفحه نمایش Pixel 2 XL خودش را تست کرده است. این کاربر متوجه شده است که گوشی کشیدن در لبه‌ی صفحه را متوجه می‌شود، ولی با ضربه زدن مشکل دارد.

ویدیوی این آزمایش را می‌توانید در ادامه ببینید:

وب‌سایت Android Police نوشته است که این مشکل به خاطر قوی بودن قابلیت جلوگیری از تاچ‌های اتفاقی گوشی به وجود آمده است. خبر خوب این جاست که گوگل گفته مشغول حل این مشکل است و در آپدیت بعدی، مشکل را رفع خواهند کرد.

مشکل سایه افتادن و رنگ آبی، گریبان تمام صفحه‌های OLED را می‌گیرد؛ طوری که اپل اخیرا در وب‌سایت خودش هشدار داده که رنگ آبی صفحه نمایش آیفون ۱۰ و سایه انداختن، موضوعی کاملا طبیعی است.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar No One

    این گوشی مادر زادی مریضه

  2. Avatar رضا

    امیرحسین میرزایی چطوریه عاشق ژاپنه اما طرفدار دیوید لینچه بعد میگه متال گیر بهترین اثر ادبی تاریخه؟ مثل این میمونه به هندونه نمک بزنی بخوری 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه