طراحی گلکسی اس ۹ در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ استفاده می‌شود

۵ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خبرگزاری‌های کشور کره به این موضوع اشاره کرده‌اند که شرکت سامسونگ قصد دارد از صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه که به Infinity Display معروف است، در محصولات میان‌رده خودش هم استفاده کند. این طراحی در ابتدای روی گلکسی اس ۸ به وجود آمد و بعدا روی گلکسی نوت ۸ هم قرار گرفت. گوشی گلکسی اس ۹ هم با همین زبان طراحی راهی بازار می‌شود.

در گزارش‌های جدید گفته شده که گوشی‌های میان‌رده سامسونگ صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه‌ای دارند و حتی صفحه نمایش آن‌ها خمیده خواهد بود.  گفته شده شرکت سامسونگ سفارش ساخت این مدل صفحه نمایش را به برخی از کارخانه‌ّهای چینی داده است.

البته شرکت سامسونگ قبلا گفته بود که مدل طراحی گوشی‌های پرچم‌دارش را به محصولات میان‌رده اضافه می‌کند. گوشی‌های گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس هم با الگو برداری از همین زبان طراحی ساخته شدند.

سامسونگ یکی از تولیدکننده‌های بزرگ صفحه‌های نمایش OLED به حساب می‌آید. این شرکت صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۰ را هم تولید می‌کند. البته گفته شده که کاهش تولید گوشی آیفون ۱۰ باعث شده که سامسونگ نتواند از تمام ظرفیت خودش در این حوزه استفاده کند. شاید این اتفاق دلیلی باشد که سامسونگ بخواهد از صفحه نمایش OLED و خمیده روی تمام گوشی‌ّهایش استفاده کند.

منبع: theinvestor

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه