طرح گوشی هوشمند تاشو ال‌جی را ببینید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ال‌جی

یک سند ثبت اختراع مربوط به شرکت ال‌جی نشان می‌دهد این سازنده گوشی‌های هوشمند طرح ساخت دستگاهی هیبریدی را در سر دارد که می‌تواند هم‌زمان یک تلفن هوشمند و یک تبلت باشد. این سند ثبت اختراع این دستگاه را یک موبایل توصیف کرده که نمایشگر منعطف دارد و می‌توان آن را تا کرد تا به دو نیم شود. ظاهرا این گوشی می‌تواند دو مدل داشته باشد. یک مدل تاشو که در پنل پشتی دوربین دارد و وقتی تا می‌شود می‌توانید اطلاعاتی مانند زمان و تاریخ را در نمایشگر جلویی ببینید.

مدل دوم این گوشی تاشو به شکلی است که هنگام تا شدن بخشی از پنل پشتی در کنار گوشی یک نوار کناری را تشکیل می‌دهد و در آن نوار اطلاعاتی مثل زمان و اعلان‌ها نمایش داده می‌شوند. این مدل هم یک دوربین در پنل پشتی دارد.

به هر حال همانطور که احتمالا می‌دانید هیچ سند ثبت اختراعی ضمانت تولید یک محصول نیست. این اسناد صرفا نشان می‌دهند شرکت‌های مختلف چه طرح‌های مفهومی را مورد بررسی قرار می‌دهند و احتمال دارد قصد ساخت چه طرح‌هایی را داشته باشند.

شرکت سامسونگ یکی از رقبای مهم ال‌جی چند سالی است که در حال تکمیل ساخت یک گوشی با صفحه‌نمایش منعطف است و طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم تقریبا ساخت این محصول را به پایان رسانده. شاید به همین دلیل احتمال اینکه ال‌جی هم قصد ساخت یک گوشی هوشمند با نمایشگر منعطف را داشته باشد زیاد به نظر می‌رسد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه