عرضه‌ی نسخه‌ی بتای عمومی iOS 10 و macOS Sierra

۱۸ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بتای عمومی iOS 10 و macOS Sierra - اصلی

اپل ماه گذشته و در مراسم کنفرانس WWDC 2016 از iOS 10 و macOS Sierra رونمایی کرد. در طول یک ماه گذشته توسعه‌دهندگان رسمی اپل قادر بوده‌اند تا نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان این دو سیستم‌عامل را آزمایش کنند، ولی حال اپل از عموم افراد دعوت کرده تا به جمع آن‌ها بپیوندند.

از امروز اپل دسترسی عمومی به هر دو سیستم‌عامل را به‌منظور آزمایش فراهم می‌کند. نسخه‌ی بتای عمومی iOS 10 را همین‌الان می‌توانید روی آیفون، آیپد و آیپادهایی که از آن پشتیبانی می‌کنند دانلود و نصب کنید. البته ابتدا لازم دستگاه خود را با مراجعه سایت اپل از این لینک برای دریافت نسخه‌ی بتا ثبت‌نام کنید. iOS 10 وعده‌ی امکانات و قابلیت‌های جدید زیادی را داده و ممکن است به یکی از بزرگترین به‌روزرسانی‌های iOS تا کنون تبدیل شود.

بتای عمومی iOS 10 و macOS Sierra

سیستم‌عامل macOS Sierra هم هم‌اکنون برای آزمایش در اختیار عموم قرار گرفته است. درست همانند iOS برای دریافت نسخه‌ی بتای عمومی macOS Sierra هم لازم است دستگاه خود را با مراجعه به این لینک برای شرکت در برنامه‌ی تست بتای اپل ثبت‌نام کنید. پس‌ازآن قادر خواهید بود نسخه‌ی بتای این سیستم‌عامل را دریافت کرده و روی سیستم مک خود نصب کنید. از این لینک می‌توانید با ۸ ویژگی برتر macOS Sierra بیشتر آشنا شوید.

اولین نسخه‌ی بتای عمومی احتمالا از نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان پایدارتر خواهد بود، ولی این بدین معنی نیست که ما نصب آن را روی آیفون یا مک‌بوک اصلی شما توصیه می‌کنیم. این کار پرمخاطره است و در نهایت هم شما مجبور خواهید بود در زمان منتشر شدن نسخه‌ی نهایی در پاییز سیستم‌عامل خود را بازیابی کرده یا از نو نصب کنید.

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سجاد

    من هم آیپد پرو و هم آیفون ۶ پلاس رو آپدیت کردم باگ هاش خیلی کمه نسبت به سالهای پیش که آپدیت میکردم به ورژن بتا ولی خب لگ های ریز داره و یا بعضی وقتا روی برنامه میزنی خیلی خیلی دیر باز میشه یا مثل یه بار صفحه هوم گوشیم همش به حالت عمودی و افقی میچرخید و قفل چرخش صفحه کار نمیکرد و آیپد پرو هم باهاش وقتی سریال میدیدم هر ۵ دقیقه متوقف میکرد فیلم رو.

  2. Avatar سهيل

    ترجیح میدم نسخه Gold Master رو نصب کنم، فرصت سرو کلّه زدن با Bugها رو ندارم.

    1. Avatar SE

      باشه، فهمیدیم که اینقدر به Bug ها اهمیت میدی پسر 😐

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه