عرضه‌ی Anthem رسما تا سال ۲۰۱۹ به عقب افتاد

۱۵ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Anthem

چند روز پیش بود که در قالب یک شایعه، از تاخیر در عرضه‌ی بازی Anthem گفتیم. شرکت بازی‌سازی الکترونیک آرتز دیروز این خبر را رسما تایید کرد. بازی Anthem به جای پاییز سال ۲۰۱۸ در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

بازی Anthem به جای پاییز سال ۲۰۱۸ در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

در کنار اعلام خبر به عقب افتادن زمان عرضه‌ی Anthem، الکترونیک آرتز هم‌چنین از عرضه‌ی قسمت جدید مجموعه بازی‌های بتلفیلد گفت. الکترونیک آرتز می‌گوید که قرار است در ماه اکتبر سال جاری میلادی، یعنی مهر ماه سال آینده، شماره‌ی جدید مجموعه بازی‌های بتلفیلد عرضه شود و برای جلوگیری از برخورد Anthem و بتلفیلد جدید، زمان عرضه‌ی Anthem را به عقب انداخته‌اند؛ چون یک مجموعه‌ی جدید محسوب می‌شود و نمی‌خواهند بتلفیلد مانع فروش آن شود.

با این حال، با استناد به شایعه‌ی چند روز پیش، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که این دلیل ارایه شده از سوی الکترونیک آرتز به هیچ وجه صحت ندارد.

اسکرین‌شات بازی Anthem

استودیوی بازی‌سازی «بایوویر» (Bioware) که مشغول ساخت Anthem است، از همان ابتدای رونمایی بازی هم می‌دانسته که تمام کردن پروژه‌ی Anthem و عرضه‌ی آن در پاییز سال ۲۰۱۸ غیرممکن است. این اطلاعات را یکی از کارمندان بایوویر چند روز پیش به خبرگزاری کوتاکو اعلام کرده بود. استودیوی بایوویر از الکترونیک آرتز درخواست کرده است که به آن‌ها زمان بیشتری بدهد، الکترونیک آرتز هم به اندازه‌ی سه-چهار ماه زمان عرضه‌ی بازی را به عقب انداخته.

الکترونیک آرتز از بایوویر خواسته است که برای بازی Anthem یک نسخه‌ی آزمایشی در نظر بگیرند، آن را دو هفته‌ای زودتر از تاریخ عرضه برای مشترکان EA Access عرضه کنند و در نهایت هم در همان روز عرضه‌ی بازی، محتوای دانلودی برای فروش آماده داشته باشند. استودیوی بازی‌سازی بایوویر حتی نتوانسته است ساخت بازی را تمام کند، در حالی که این خواسته‌های الکترونیک آرتز به تنهایی نیازمند ماه‌ها توسعه است.

با اینکه علاقه‌ی زیادی به استودیوی بایوویر داریم و از توانایی این تیم مطمئن هستیم، ولی نباید فراموش کنیم که چه شرکتی تهیه کننده‌ی بازی است. می‌توانید از همین حالا منتظر یک خرابکاری دیگر از سوی الکترونیک آرتز باشید.

منبع: EA.com

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه