عرضه‌ی We Happy Few باز هم عقب افتاد

۱ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

عرضه‌ی بازی We Happy Few باز هم به عقب افتاده است. در حالی که سال‌هاست از رونمایی این بازی می‌گذرد و حتی یک سالی توانسته‌ایم به صورت آزمایشی و در Early Access آن را تجربه کنیم، ولی این طور که به نظر می‌رسد هنوز هم سازندگان بازی از بازی‌شان مطمئن نیستند. استودیوی بازی‌سازی Compulsion Games خبر داده است که آن‌ها می‌خواهند کاملا افتتاحیه‌ی بازی را تغییر دهند. این تصمیم بزرگ، زمان بیشتری به مراحل توسعه‌ی بازی اضافه خواهد کرد.

We Happy Few یک بازی ترسناک روان شناختی است که در دهه‌ی ۶۰ و در انگلستان اتفاق می‌افتد.

در حالی که قرار بود بازی در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ عرضه شود، عرضه‌ی آن به تابستان سال آینده موکول شده است.

We Happy Few یک بازی ترسناک روان شناختی است که در دهه‌ی ۶۰ و در انگلستان اتفاق می‌افتد. در این نسخه از انگلستان قدیم، تمام مردم مجبور به استفاده از دارویی به اسم Joy (لذت) هستند که به آن‌ها سرخوشی می‌دهد. بازی‌کننده‌ها در نقش شخصیتی به اسم آرتور، تنها کسی هستند که در این دنیا استفاده از Joy را کنار می‌گذارند و واقعیت دنیای اطراف خود را می‌بینند.

استودیوی Compulsion Games برای اعلام این خبر ویدیویی منتشر کرده است. «سم آبوت» (Sam Abbott)، تهیه کننده‌ی این بازی در ویدیو می‌گوید: «لحظاتی بسیار خاطره انگیز در بازی وجود دارند، لحظاتی خنده دارد، بسیار عجیب و ما هم مشتاق هستیم تا آن‌ها را نشان‌تان دهیم. با این حال تصور کردیم که دو ساعت ابتدایی قصه‌ی آرتور به خوبی آن لحظه‌ها نبودند و به همین دلیل، چند تصمیم بزرگ گرفتیم. چند اتفاق بزرگ را جلوتر آوردیم تا سریعتر وارد بازی شوید و جزیره‌ی اول بازی را هم کاملا دوباره طراحی کردیم.»

در ادامه تریلری از این بازی هم برای‌تان قرار داده‌ایم تا نیم نگاهی به آن بیاندازید.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه