عکس جدید LG G6 با لوگوی G6 و قاب پشتی براق لو رفت

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
LG G6

چند روز پیش عکس‌هایی از یک نمونه‌ی اولیه‌ی گوشی LG G6 را دیدیم که در آن از مواد نهایی استفاده نشده بود ولی صفحه‌نمایش بزرگ و حاشیه‌های کوچک آن را نشان می‌داد. امروز عکسی از LG G6 منتشر شده که به نظر می‌رسد نسخه‌ی نهایی این گوشی باشد. بر خلاف عکس‌های نمونه‌های اولیه این مدل قاب پشتی براق دارد که انتظار می‌رود از شیشه ساخته شده باشد. محل قرارگیری و شکل حسگر اثر انگشت و دوربین دوتایی دقیقا همانند چیزی است که سال قبل روی گوشی‌های LG V20 و LG G5 دیده بودیم.

گوشی LG G6 که حدودا تا یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد احتمالا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت ابعاد ناآشنای ۱۸ به ۹ مجهز شده است.

در این گزارش آمده که دوربین دوتایی LG G6 درست همانند چیزی که در آیفون ۷ پلاس و هوآوی P9 دیده بودیم، می‌تواند برای شبیه‌سازی عمق میدان کم یا حالت بوکه به کار رود. البته باید صبر کنیم و ببینیم آیا دوربینی با لنز وایدتر می‌تواند در ترکیب با دوربین اصلی از پس این کار بر بیاید یا نه. بر اساس اطلاعات جدیدی که از ثبت نام‌های تجاری توسط LG به دست آمده، بعید به نظر نمی‌رسد که این کمپانی قصد داشته باشد LG G6 را در دو مدل با اندازه‌های متفاوت روانه‌ی بازار کند. LG سال گذشته هم کار مشابهی را با گوشی G5 Lite انجام داد که در نهایت چند ماه پس از نسخه‌ی اصلی G5 با نام LG G5 SE روانه‌ی بازار شد.

گوشی LG G6 حدودا تا یک ماه دیگر در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد. بر اساس شایعات این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نسبت ابعاد ناآشنای ۱۸ به ۹ مجهز شده است.

منبع: GSMArena telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar م ح

    شاید هم پشت فرمون پراید باشه ….

  2. Avatar علی م

    عکس بامزه ای بود!

    تا حالا ندیده بودم عکس یه گوشی جدید از ایران لو بره!!
    اونم پشت فرمون پرشیا ( شایدم ۴۰۵)????!!!

  3. Avatar رضاا

    سلام ، چرا فوکوس اوتوماتیک لیزری نداره ؟!
    مگه لنز چپیه واید نیست ، چرا بنظر دیافراگ بزرگتری داره ؟!
    اون تیکه آبی رنگ سمت راست مجموعه دوربین چیه ؟!

    1. Avatar امیر

      اون برچسب محافظ روی دوربینه که لنز کثیف نشه.پس از خرید باید اونو برداری!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه