عکس لو رفته از دو گوشی بعدی گوگل: Pixel و Pixel XL

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرهای پیشین، گفته شده بود که شرکت گوگل قصد دارد دو تلفن همراه هوشمند Pixel و Pixel XL را تا دو هفته‌ی دیگر رونمایی کند.
حتما شنیده‌اید که گوگل خود را برای رونمایی از گوشی کوچک‌تر یعنی Pixel، با نمایشگر ۱۰۸۰ و اندازه‌ی ۵ اینچی و گوشی بزرگ‌تر یعنی Pixel XL با صفحه‌ی نمایش Quad HD و اندازه‌ی ۵.۵ اینچی، آماده می‌کند. عکسی که اخیرا از این دو گوشی لو رفته، گویای شباهت زیاد این دو گوشی با هم است. با در نظر گرفتن این که تصاویر لو رفته واقعی باشند، دو گوشی هوشمند جدید گوگل بسیار شبیه به هم و تنها تفاوت آن‌ها در اندازه خواهد بود. دستگاه‌ها در کنار دوربین پشت خود فلش LED دارند و اسکنر اثر انگشت‌شان پشت دستگاه خواهد بود. هم‌چنین در عکس مشخص است که گوشی‌ها مجهز به درگاه USB-Type C هستند و دکمه‌ی پاور و کلیدهای صدا در کنار گوشی قرار گرفته است.

google-pixel-pixel-xl-640x571
گفته می‌شود که Pixel و Pixel XL هر دو ساخت شرکت HTC و از فلز (آلومینیوم) ساخته شده‌اند. اگر چه به نظر می‌رسد که یک قسمت از پشت گوشی (جای دوربین و اسکنر اثر انگشت) از شیشه ساخته شده است.
طبق شایعات قبلی، Pixel و Pixel XL پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ داشته و به احتمال زیاد اندروید ۷.۱ نوقا را اجرا می‌کنند. البته اگر چنین هم باشد، این دو اولین گوشی‌هایی که با اندروید نوقا عرضه شده نخواهند بود؛ چرا که قبلا این افتخار نصیب پرچم‌دار جدید ال‌جی، گوشی LG V20 شده است.
احتمال می‌رود قیمت‌های Pixel و Pixel XL گوگل (به صورت غیرقراردادی) از ۶۴۹ دلار شروع شود. مطمئنا خیلی از طرفداران این برند امیدوارند این قیمت چیزی جز یک شایعه نباشد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Salar Montazeri

    Google Pixel گزینه‌ی خرید جدید من بعد از Google Nexus 5 که ۳ سال هست دارمش امیدوارم قیمتش زیره ۱,۶۰۰ باشه ۳>

  2. میلاد

    اونی که کنار دوربینه بلندگو هست؟
    خیلی بد میشه اگه اون بلندگو باشه
    پیکسل با قیمت زیر ۱۵۰۰ انتخاب منه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه