[ویدیو] عکس ۳۶۰ درجه بگیرید، در فیسبوک به اشتراک بگذارید

۱۷ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک این قابلیت را در اختیار کاربرانش قرار داده تا آن‌ها بتوانند عکس‌های ۳۶۰ را در این سایت مشاهده کنند. این قابلیت نیاز به هیچ‌گونه نرم‌افزار جانبی ندارد و تنها باید بلد باشید که چگونه عکس ۳۶۰ بگیرید. گرفتن عکس ۳۶۰ در گوشی‌ها و سیستم‌های عامل مختلف هم متفاوت است. این‌کار روی گوشی‌های سامسونگ و اپل و در واقع روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS تفاوت دارد. حتی با دوربین‌های ورزشی هم می‌شود عکس‌های پانوراما یا ۳۶۰ درجه گرفت.

ویژگی جدید فیسبوک باعث می‌شود که بتوان این عکس‌ها را به راحتی روی این شبکه‌ی اجتماعی آپلود کرد و به تماشای آن‌ها نشست. اگر فیسبوک را از روی گوشی چک می‌کنید و به چنین عکس‌هایی برخوردید، می‌توانید با حرکت دادن گوشی قسمت‌های مختلف عکس را ببینید. این کار در مرورگرهای اینترنتی هم با حرکت دادن نشانگر ماوس امکان‌پذیر می‌شود.

با تماشای ویدیو متوجه می‌شوید که به چه شکل می‌توان به وسیله‌ی گوشی‌های مختلف عکس‌های ۳۶۰ درجه گرفت و آن‌ها را در شبکه‌ی فیسبوک به اشتراک گذاشت. اگر از جمله افرادی هستید که به سفر می‌روید و عکس‌های پانوراما یا ۳۶۰ درجه تهیه می‌کنید، شاید دلتان بخواهد این عکس‌ها را بدون دردسر با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. پس ویدیوی زیر را بینید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه