فارکرای جدید به رقیب Red Dead Redemption 2 تبدیل می‌شود

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی می‌شود که شایعات مختلفی درباره قسمت جدید مجموعه بازی‌های «فارکرای» (Far Cry) منتشر شده است. در حالی که احتمال می‌رفت این بازی دنباله‌ای بر فارکرای ۳ باشد یا ارتباطی با آن بازی داشته باشد، شایعات جدید به چیز دیگری اشاره می‌کنند.

شایعات می‌گویند که فارکرای ۵ یا هر اسم دیگری که روی این بازی قرار میگیرد در قرن ۱۹ میلادی و در زمان غرب وحشی رخ می‌دهد. این اطلاعات از گروهی به بیرون درز کرده که قصد دارند فیلمی تبلیغاتی برای یک بازی معرفی نشده تولید کنند. حتی گفته شده که این بازی معرفی نشده در شهریور ماه راهی بازار خواهد شد.

«جف گویلوت» (Jeff Guillot) که تهیه کننده این فیلم تبلیغاتی است گفته که محیط بازی بیش از ۵ هزار مایل مساحت دارد و از کالیفرنیا یا مونتانا را شامل می‌شود. او به این موضوع اشاره کرد که بازی جدید دنباله‌ای برای یکی از بزرگ‌ترین سری بازی‌های تاریخ خواهد بود.

گفته شده فیلمی که قرار است برای این بازی ساخته شود حال و هوای وسترن خواهد داشت و در قرن ۱۹ میلادی رخ می‌دهد. در ابتدا خیلی‌ها فکر می‌کردند که این فیلم برای Red Dead Redemption 2 در حال ساخت است؛ اما جف گویلوت قبلا فیلم‌های زیادی برای شرکت یوبی‌سافت ساخته بود. او برای بازی‌های Driver، Red Steel 2 و Rabbids فیلم‌های تبلیغاتی متعددی ساخته بود و به همین دلیل احتمال می‌رود که فیلم جدید او هم برای یوبی‌سافت باشد.

حالا باید تا E3 2017 منتظر بمانیم و ببینیم که یوبی‌سافت چه بازی‌هایی را معرفی می‌کند و فارکرای جدید در چه فضایی رخ می‌دهد. این شرکت امسال Assassin’s Creed جدید را هم معرفی می‌کند.

منبع: VG247

‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد قاسمی

    هیشکی نمیتونه برا راک استار رقیب بزنه اصن یوبی سافت که جوکه پیش راک استار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه