فاکس‌کان آیفون را در آمریکا تولید می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت فاکس‌کان که گوشی‌های آیفون را در کشور چین تولید می‌کند، قصد دارد در آمریکا هم کارخانه‌ای برای تولید این محصولات تاسیس کند. در چند وقت گذشته حرف و حدیث‌های زیادی بر سر ساخت گوشی‌های آیفون در آمریکا شنیده بودیم و حالا به نظر می‌رسد که این موضوع روند جدی‌تری به خودش گرفته است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت Bloomberg شرکت فاکس‌کان در حال ارزیابی شرایط برای سرمایه‌گذاری در کشور آمریکا است. البته هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی این موضوع منتشر نشده و باید تا چند ماه دیگر منتظر بمانیم. هنوز مشخص نیست که فاکس‌کان قصد دارد چقدر برای تاسیس کارخانه‌ی جدید در آمریکا سرمایه‌گذاری کند و چقدر شغل به وجود بیاورد. البته احتمال دارد که فاکس‌کان بخواهد در کارخانه‌ی جدیدش چیزی‌های دیگری به‌ جز آیفون هم تولید کند.

البته از آنجایی که تمام قطعات آیفون خارج از آمریکا درست می‌شوند، تولید آن‌ها در این کشور می‌تواند باعث افزایش قیمت این محصول هم بشود. به هر حال تولید یک محصول در آمریکا هزینه‌ی بیشتری خواهد داشت. هنوز دو شرکت اپل و فاکس‌کان در این‌باره چیزی به صورت رسمی نگفته‌اند و مشخص نیست که این اتفاق کی رخ می‌دهد.

منبع: Bloomberg

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بهزاد ایکس وی

    یک گام دیگر در راستای سیاست های اقتصادی ترامپ…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه