فاکس‌کان کارخانه‌ی ساخت LCD شارپ را به امریکا می‌آورد

۲۷ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌ی گذشته شنیدیم که شرکت فاکس‌کان می‌خواهد در همان کارخانه‌ای که آیفون‌ها را می‌سازد، شروع به ساخت صفحه‌های نمایش OLED کند. ظاهرا قرار است که اپل در سال جاری میلادی، دو گوشی عرضه کند که یکی از آن‌ها صفحه‌ی نمایش OLED بدون قاب دارد و مدل دیگر، از صفحه نمایش LCD استفاده می‌کند. این روند قرار است در سال ۲۰۱۸ به استفاده‌ی تمام و کمال آیفون‌ها از صفحه‌های OLED منجر شود.

شرکت فاکس‌کان سال گذشته شارپ را به قیمت ۶.۲ میلیارد دلار خریداری کرد.

طبق گزارشی که روزنامه‌ی ژاپنی Nikkei منتشر کرده است، شرکت اپل در سال جاری میلادی ۱۰۰ میلیون پنل OLED از سامسونگ خریداری خواهد کرد. این موضوع هم باعث شده است تا دیگر شرکت‌های سازنده‌ی گوشی هوشمند که نیاز به پنل OLED دارند، دسترسی‌شان به این صفحه‌های نمایش کمتر شود.

شرکت فاکس‌کان سال گذشته شارپ را به قیمت ۶.۲ میلیارد دلار خریداری کرد. خبر جدیدی که منتشر شده است، می‌گوید که فاکس‌کان می‌خواهد یک کارخانه‌ی ساخت صفحه‌ی نمایش شارپ در امریکا تاسیس کند. هنوز نمی‌دانیم که آیا این پنل‌ها قرار است در گوشی‌های هوشمند استفاده شوند یا نه.

اپل برای اینکه بتواند در ایالات متحده شغل ایجاد کند، می‌خواهد بخشی از کارخانه‌ی تولید کارخانه‌ی آیفون فاکس‌کان را به این کشور بیاورد و فاکس‌کان هم این موضوع را قبول کرده است؛ طوری که یک کارخانه‌ی جدید فاکس‌کان در ایالات متحده ممکن است به زودی شروع به ساخت آیفون و هم‌چنین پنل‌های صفحه‌های نمایش کند.

منبع: Phone Arena

 

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه