فاینال فانتزی ۱۵ چهار بسته‌ی الحاقی دیگر خواهد داشت

۶ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بیش از یک سال از عرضه‌ی فاینال فانتزی ۱۵ (Final Fantasy XV) گذشته است و شرکت اسکوئر انیکس نمی‌خواهد بیخیال این بازی شود. «هاجیمه تاباتا» (Hajime Tabata)، کارگردان فاینال فانتزی ۱۵، خبر داده است برنامه دارند چهار بسته‌ی دانلودی دیگر برای این بازی عرضه کنند. البته تمام این چهار قسمت ممکن است در سال ۲۰۱۸ عرضه نشوند و عرضه‌ی آن‌ها به سال ۲۰۱۹ هم بکشد.

قرار است پس از عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر فاینال ابزاری از سوی اسکوئر انیکس برای ساخت ماد عرضه شود.

کارگردان فاینال فانتزی ۱۵ می‌گوید که ۶۲.۴ درصد بازی‌کننده‌ها از محتوای دانلودی فاینال فانتزی ۱۵ راضی بوده‌اند و به همین دلیل، می‌خواهند برای ساخت محتوای دانلودی، زمان بیشتری صرف کنند. به همین دلیل ممکن است عرضه‌ی محتوای دانلودی برنامه ریزی شده در سال ۲۰۱۸ محقق نشود.

هاجیمه تاباتا معتقد است که بازی‌کننده‌ها دیگر نمی‌خواهند به داستان اصلی بازی چیزی اضافه شود و به همین دلیل، قصه‌هایی در کنار بازی و برای شخصیت‌های مختلف خواهند ساخت.

اولین محتوای دانلودی روی شخصیت «آردین» (Ardyn) یعنی ضد قهرمان بازی، تمرکز خواهد داشت. احتمالا یک محتوای دانلودی برای شخصیت «لونا» (Luna) هم خواهند ساخت.

قرار است پس از عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر فاینال فانتزی ۱۵ مجموعه‌ی ابزاری از سوی اسکوئر انیکس برای ساخت دستکاری یا همان ماد عرضه شود. بازی‌کننده‌ها می‌توانند بخش‌های زیادی از بازی را دستکاری کنند، نقشه بسازند، مرحله و کوئست بسازند و حتی میان‌پرده طراحی کنند.

فاینال فانتزی ۱۵ در روز ششم مارس برای کامپیوتر عرضه می‌شود. در همین روز، نسخه‌ای به اسم Royal Edition روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان هم عرضه می‌شود که چهار بسته‌ی الحاقی گذشته‌ی بازی و تعدادی قابلیت جدید را در خود دارد.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه